MÅNDAG!!!

ÅÅ Måndag Igen,,,
Barnen sov länge i morse,,, Ida vaknade då Daniel åkte så hon kom in till mig och somnade om,,, sov till 09.00 Linnea vaknade 08.30 & låg och kikade på tv,, fasen va najs,, men nu MÅSTE jag ställa klockan för annars kommer vi inte upp då jag har sånna sjusovare till barn,,, MEN åå va det är Underbart,,, det har man INTE varit bortskämd med,,, och Nu när Ida är Blöjfri åxå Underbart NÄ inge mera bebisar för oss!!!

Käkade frukost plockade lite hängde en maskin tvätt sen lämna tjejerna på dagis & In till Jobbet!!! dagen har gått ganska fort TROTS lite folk,,, Cecilia är tebax efter sin mammaledighet JÄTTE kul,,, vi har fnittrat lite idag!!! VÄLKOMMEN!!!
 Jag jobbar till 18 skulle ha slutat 17 men det va Personalbrist så Farfar va snäll & passade Ida medans D & LInnea va på simmskoleavslutning så nu är det uppehåll till hösten antar jag!!!

Kexets mobil hade pajjad idag,,, vi snackade nya modeller,,, jag läste på Lite & bestämde mig för Nokia X6 ringer 3 och det va helt OK att byta abonnemangsform TACK så Mobilen kommer i slutet på Veckan ÅÅ va NAJS så kan Linnea få min Gammla den är både tejpad & halv taskig!!!så det va på tiden,,, bara jobbigt att lära sig pek skärmsmobil,,, men det är ju de som kommer så bara att vänja sig!!!!



det blev en svart men om den andra färgen är röd eller blå vet jag inte,,, spelar ingen roll,,,, sen ska man tanka över ALL musik & kalender & allt annat man har i den gammla åxå PHEW men skoj som SATAN!!!

NU somnade Linnea,,,,, SHIT hon va vaken så länge Ida somnade för 30 minuter sen så jag kommer få väcka dom i morgon ,,,

Då jag kom hem från jobbet hade farfar fixat lasange,,, som stod i ugnen.... jag va så hungrig kunde INTE vänta så jag slängde i mig en tallrik yoghurt & en smörgås med barnen,,,,,
så jag får matlåda i morron istället,,, D & svärfar ritade upp altanen & räknade lite så nu kan vi då vi får tid BÖRJA!!
Hoppas på att få njuta av altanen liite i sommar!!!
V 29 kommer ju storasyster från Sveg hit med sin famlij en vecka det ska bli SÅÅÅÅ underbart kul,,,,så då behöver vi ha altanen,,,,
vi bokade deras resa på nätet dom kommer att åka Tåg från Ljusdal & till NYköping Utan byten t/r kostar för Hela familjen 2 vuxna & 3 barn 800:- hahaha det är ju faan gratis!!!
Så vi ska styra upp en Familjefest DÅ MYS!!!! Grilla & Umgås Pappa längtar åxå,,,,'

Efter maten tog jag på mig "Springskorna" och drog ut 45 minuter såå SKÖNT villken värme Underbart 18 grader kl 20,00 SOMMAR!!!!
Då jag kom hem gick D ute en timma med Nova!!!

Nu softar vi i soffan,,,,
Ska gå & Sova snart....

PUSS PÅ ER
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA vad lustigt jag satt både i går och innan idag på 3´s hemsida & har tittat på X6an, funderar på att ta den då mitt abonnemang snart går ut... Hehe

2010-05-18 @ 20:40:44
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0