R.I.P TEMPELTON

Ja fy helvette villken Skit Jobbig dag!!!!

I går kväll vid åtta satt jag vid köksbordet & surfade,,, då kommer Tempelton upp och gosar med mig,,, han sitter en stund tittar på mig & sen vill han ner man han kan Inte,,,, så jag får lyfta ner honom Min Älskling,,, han går till Altan dörren & vill ut,,,, jag tänker att NÄ han får vara inne det är ju dags att sova snart,,, jag vill helst INTE att katterna är Ute då vi ska sova,,, men ja Tempelton kommer ALLTID tillbaka efter typ 10 minuter för han va Lite senil,,,, så han fick gå ut,,,
MEn han kom inte,,,, jag ropade flera gånger,,, även i morse det första jag gjorde för han brukar ALLTID sitta & vänta om han varit ute på natten,,,, dagen gick jag åkte till Jobbet INGEN kissemiss efter jobbet va vi hos svärisarna & fikade på vägen hem från dom ringer min Bästis,,,
Marie vår granne hade ringt till henne & berättat att dom trodde vår kisse va hos dom,,,, jag fick PANIK,,,, så när vi kommer hem Har dom hittat vår ÄLSKADE Tempelton han hade somnat in på deras tomt,,, & eftersom han INTE kom igår då jag ropade så hade han nog somnat då,,,,
ÅÅÅ va jag är  Lessen Min Älskade Kisse som jag haft i 15 år,,, han Orkade Inte mera,,, jag som hade bokat tid för Insomning på tisdag,,,, SUCK,,,,
Det som oroar mig är att han INTE hade sitt halsband på sig,,,, & att han va lite små smutsig i pälsen,,, dock så hans halsband va ett sånt som löste upp sig om man fastnade,, så det kan va så att jan Krypit in nånstans för att "somna" och kanske hört att jag Ropat och fastnat och det har utlöst sig,,,, MIN ÄLSKADE tempelton!!!!
Det som va Ännu mera Jobbigt va att han säkert legat där Hela dagen,, & om jag hade tittat ut genom Köksfönstret så hade jag sett honom,,,

Så vi har haft en fin liten begravning för Honom,,,,Linnea Undrade så VARFÖR det blir såhär,,, jag förklarar att när man blir gammal & sjuk så somnar man & kommer till Himmlen,,,,
Hon blev åxå jätte lessen efter en stund,,, då jag sa att det va OKEY att gråta man får Gråta ,,, Lilla gumman,,,, vi gjorde så fint med boimmor på honom innan vi grävde över ,,,,
Ida va så söt hon sa Gonatt & sov Gott PEMPETON,,,,,
 Vi la fina stenar runt D gjorde ett fint Kors som Linnea skrev på,,, & jag satte dit Solcells lampan som jag köpt!!! det lyser så fint i skogen nu vi har sagt farväl och Tänt ett Ljus,,,, SJUKT jobbigt,,,,

Han va så underbar såå snäll Man fick göra vad som helst med honom,,, som Barnen burit på honom,,, Han va Lugn & gosig,,, bara man sa hans namn började han att Kurra,,,, FINA fina TEMPE,,,

MATTE ÄLSKAR DIG!!!!

Så här stod han & Krafssade då han ville in!!








Sov Gott MATTES Älskling Jag kommer att SAKNA dig varje dag,,, och varje Natt då du ALLTID låg vid mina fötter!!!

Han va så fin där han låg!!


D gräver graven,,, Linnea håller i sina snäckor som tempelton skulle få!!


Linnea skrev så fint Tempeltons Namn,,,

 Det blev så fint,,,


Både nala & Nova va & snusade på tempelton,,,, ÅÅHH va jobbigt på Tisdag är det Nalas tur vi klappade på honom flera gånger,,,

Nä fy nu blev jag lessen igen,,, Det har varit så mycket igen så jag måste gå & sova!!


En liten sång för Tempe,,, Älskar denna låt kanske lite fel bilder men Jag ORKADE inte göra en film på Honomjust nu,,, det kanske kommer,,,,,
 



Ta hand om er
Kramis Fia







Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, skär i hjärtat, stor kram

2010-05-02 @ 22:07:17
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Hanna

Usch usch usch... Stackars.. Tänker på er!



PUSS Bästis!!!

2010-05-02 @ 22:12:57
Postat av: camilla

Åh lille missen! Kram!

2010-05-02 @ 22:41:52
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Kram kram kram <3

2010-05-02 @ 22:46:13
Postat av: Helen

Åh, vad jobbigt! Läbbigt och jobbigt! Hur kan man leva utan? Men det går. Kram på er alla

2010-05-02 @ 22:59:07
URL: http://kviby.blogspot.com
Postat av: Lola

Åh nu blev ja ledsen & blöt i ögonen. Fy va jobbigt. Massa massa styrke kramar till er.

2010-05-03 @ 10:04:13
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/
Postat av: marrica

Oh vad fint skrivet, Jag bävar inför den dagen då det är dags. Kram kram Marica

2010-05-03 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0