Skohorn....

Titta va fin fina skohorn vi fått in till barnen på jobbet!!!! jag ska så klart ha en rosa!!!!







Igår jobbade jag till 17 hem snabbt som Ögat,,, mötte D & Linnea I dörren dom åkte till simskolan,,, jag & Ida plockade och fixade Middagen,,, Våfflor,,,, DOCK inte för mig,,, Yoghurt & flingor,,, men OJOJ va det doftade gott i huset,,, SNiff SNIff,,,,
Efter maten duschade jag Ida,,, D tog hand om disken & efter de gick jag Ut på en 50 minuters Prommis,,, det märks att man gått ett tag och fått upp flåset för Herredjävlar sicken SPEED jag har,,, och med BRA musik Ännu bättre,,,, Robyn är Grym att Power walka till,,,, såå skönt att gå ensam & Poppa,,,, va nästan så jag halvsprang ett tag,,,,haha villken syn,,,,

Idag jobba,,, plockade lite varor och gick igenom min fullt i hylla SKÖNT!!! slutade skapligt hämtade kidsen,,, det blev en glass till mellis,,, Linnea va Ute henne såg vi inte röken av,,, jag SLAPPADE,,, jisses det va LÄÄNGESEN,,, haha sen middag Linnea valde Blodpudding ungen Älskar det,,, haha så dom mumsade jag & d åt som vanligt yoghurt & macka,, vilket jag ÄLSKAR,,,, haha och points vänligt åxå,,,,

EFter maten åkte vi HELA familjen in till Willys & handlade de va så mysigt det händer ALDRIG så nu fyllda skåp & mat för nån vecka igen skönt!!! barnen skötte sig någorlunda,,, Linnea retades Med Ida som SKREEEEEEEEEEEEEEK högt hahaha D hotade Nea med att alla olydiga barn fick gå in i kylen,,, haha va vi skrattade hon ville knappt gå nära kyldörrarna när vi tog mjölk,,, hihi...
Hemma plocka in,,, på med Pyjamaserna,,, sen i säng,,,, nu sover Di små,, jag tänkte gå en prommis MEN det är ju förbövelen DH & Cougar Town så det blir morötter dipp & TV kväll,,,, YAY,, men en dags vila är ju bara bra,,, dessutom har jag sån satans träningsverk sen i söndags på Gymmet,,,,, haha kan knappt kamma håret,,, GÄDDHÄNGSVÄRK,,, men en BRA sådan!!! så på den maskinen igen på söndag!!! kanske man kan bli av Med LITE av hänget iaf,,, :?

Nu TV maraton
PUSS PÅ ER
FIA

Kommentarer
Postat av: Marro

Hej! Tänkte bara kolla (eftersom du inte var med på förra veckans möte) om du vet att tiden har ändrats?



Han har lagt till en till onsdagstid och därför har den andra tiden förskjutits också.. de nya tiderna är iallafall 16.30 och 19.00.



Kram

2010-05-12 @ 13:37:47
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0