Som i ett Töcken,,,

Ja det kan man säga det är så jobbigt just nu med ALLT,,, men så klart att Min älskade Tempe Inte finns hos MIG längre,,,, det görså ont,,, Jo jag vet han är "bara" en katt men det gör DJÄVLIGT ont iaf,,, i mitt MATTE HJÄRTA jag saknar honom,, så klart kommer jag att göra det Läänge läänge,,,
en annan som saknar är Nala,,, gud henne har jag knappt sett på hela dagen hon har hållit sig undan,,, Nu sitter hon under soffan & VÄGRAR komma fram,,, Gumman,,,

& i morgon ska jag Åka med henne åxå till vetrinären det är Hennes tur att somna,,,
Mattes "Lillkisse"  som jag haft Längst,,,SÅ DJÄÄÄVLA tungt.....  men jag MÅSTE!!!
& jag har bestämt mig för att INTE kremera henne jag tar med henne hem & begraver henne Brevid Tempelton det känns rätt!!
& nu säger Linnea att hon vill följa med,,, Men jag vet inte det kommer bli Jätte jobbigt vi får se,,,
Mamma komme hit & passar barnen då jag Åker!!!

Idag har jag varit hemma med Ida,,, då vi vaknade kunde hon knappt se,,,Sån Inflamation i ögonen,,,, SUCK SUCK,,,,
så vi har myst idag,,, Linnea va på dagis Några timmar 
Ida har Inte sovit idag heller på dagen,,, SKÖNT för det gårHur lätt som helst att natta henne,,, vi läser saga sen säger Natt natt och hon somnar på 2 sekunder,,,, så det är Nog dags att sluta med sovandet på dagarna,,, för hon behöver inte,,, hon har lekt & busat hela dagen,,, utan att vara gnällig!!!

Mamma kom hit en stund på fika,,, TACK ÄLSKADE mamma,,,, för att du finns i mitt liv & Tar hand om mig då det är Tungt,,,,nu inte bara med kissarna det är så mycket annat!!! TACK!!!

D slutade skapligt KORS i taket!! han va hemma vid 16 DET HÄR kan jag vänja mig vid,,,!!! och det är så han ska jobba!!! 7-16 kommer vara hans tid,,, YAY så man kanske kan komma igång med träningen åxå!!! :P
han & Linea åkte till badhuset & simmskolan,,,, det hade gått jättebra det va Klädsimm & test av flytvästar idag!!! Linnea va Nöjd!!

Jag & Ida fixade Middagen,,, Biffwok alá Vikt väktarna,,,
& Tove Här kommer receptet,,,,

Koka upp vatten och lägg i Äggnudlar koka 3-4 minuter,,, häll av vatten & skölj dom med kallt vatten,,,

Woka strimmlad lövbiff & salladslök
Sen i med strimmlade socker ärtor, färska champinjoner,nudlarna och 3 msk ostronsås
Woka detta tillsammans avsluta med att pressa Lime över!!!

Sååå gott såå nyttigt!!!
en Portion är med duoval 6 Points
jag brukar ha i lite extra soya & thaichili sås,,,,,


Bilderna från badhuset får ni se i morgon,, Nu ska jag Mysa med Nala i soffan vi ska dela på Ostbågar!!!

KRAM på er
FIA



Kommentarer
Postat av: Jessica

ger dej en stor varm kram

2010-05-04 @ 11:05:57
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0