SÖNDAG!!!!

Villken BRA dag,,,, nyttig dag!!!
Vaknade och Upp packade träningsväskan och sen till Gymmet,,, mötte Tove & Hanna,,, jag körde 20 minuter Crosstrainer Fat burning program,,,
SKIT jobbigt sen lite styrka på armar & mage,,,, PHEW har svårt att lyfta armarna nu,, HIHI
efter de SOLADE jag & Tove ÅÅ va skönt de va och så längesen jag gjorde det,
 duschade sen hem,,,blev stoppad i Polis kontroll på den KORTA 3 minuters vägen hem fick Blåsa & visa kortet... jag hade kunnat visa annat åxå för MMMMM vå snygg han va!!! poliskillen,,,haha synd att en annan va osminkad ..
 Fixa Lunch,, D åkte Och jobbade några timmar då åkte jag & kidsen Till Bästis och fikade Kajza kom åxå förbi.. TREVLIGT!!!
Ida va såå trött hon somnade i mitt knä Gumman,,,



Hanna kirrar kaffet i NYA maskinen,,,


& Gott blidde re




OOO kall glass,,,


HAHA fick henne precis under Droppet,,,


Ida haittade DORA lego ÅÅÅ va KUL


Sen ZZzzZZ


Jag & Bästis!!!


Efter Fikat.. Hem Pappa kom & käkade varma mackor med oss,,, mys,,, sen dammsuga plocka undan & Natta barnen,,, så nu är jag SÅÅ trött ska krypa ner i sängen,,,
Ny vecka,,, och för er som INTE jobbar i butik kort vecka men en annan jobbar 5 dagar iaf,,,,

Ha det gott KRAMIS
STENGELTJEJEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Marro

Jajjemän det gör vi! :)

2010-05-10 @ 20:47:15
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0