SOV GOTT ÄLSKADE NALA

SUCK ja Nu sover min Älskade Lilla Kisse Nala Åxå,,,, shit Det va nog det JOBBIGASTE jag gjort NÅGONSIN!!!!!!!
Bara Räkna ner timmarna till vi skulle Åka,,,,
Nala fick en BRAKFRUKOST,,,,,,, halva Kattmats burken,,, HIHI hon va nog Förvånad,,,, sen fick hon gå ut jag tänkte att hon fick njuta lite sina sista timmar i livet,,,,

Medans jag plockade undan frukosten så höll tjejerna på att sminka sig,,,









HAHA dom är Kopior av sin mamma,,, IDA är extrem Hon sover med sitt Lypsyl som hon kallar Läppglans,,, HAHAHA Gumman & hon säger VARJE dag att hon vill ha en likadan sminkväska som Linnea Har,,,,


Jag & tjejena gick ut & geggade plockade på tomten & ut med alla sakerna i Lekstugan,,,,








Nova Tuggar Pinnar


Nää Linnea inte göra så men min Gunga skriiiker Ida,,,,


Skaka bort LUSARNA,,,


Fika i stugan...so såå klart resulterade i osämja,,, Linnea åt 3 av 4 kex dom men choklad i ,, & Ida blev vansinnig,,,


Sakerna på Plats


ute Möblerna på plats,,, på Mini Altanen,,,


Till vår blir klar,,, som Jag hoppas kommer bli Denna sommar,,,


Mamma Kom hit & käkade Lunch med oss,,, Ida va såå trött Idag så hon fick sova en stund,,, då skulle jag försöka få in Nala,,, Ropade & Rooopade Hundra gånger,,, skiit nervös att hon Inte skulle hinna komma till vi skulle åka,,, SUCK Ändå när hon väl kom känndes det som FAAN för jag vill inte,,,, buhuuu

Nåväl la in henne i transport buren,, tjejerna & Mormor sa HEJDÅ,,,, jag grinade mig ut till Bilen,,, hela vägen ner till Vet,,,, väl där försökte jag sansa mig,,, men det gick inte FYY FAAAn va det va jobbigt,,,, Vet tog in oss på ett rum,,, där Nala fick en spruta i nacken som hon skulle somna på,,,, men innan hon somnade passade hon på att kolla runt,,, sen kände hon att hon blev konstig så hon sprang in i transportburen,, precis som att DU LÄMNAR MIN INTE HÄR!!!! sen skulle hon kräkas,,, jag fick efter lite drag ut henne,,,, hon ville INTE lämna Buren,,, Gumman,, hennes trygghet,,,
Sen somnade hon på Golvet,,, FAAAn va jobbigt det va åå va jag Griinade,,,, jag lyfte upp henne på Bordet,,,, där jag fick min chans att säga hej då Vet hade gått ur rummet så jag & Nala va ensammna en stund,,, jag klappade henne på hennes favorit ställen,,, Pussade på henne & höll Mig Nära HELA TIDEN,,, sen kom vet in,,, hon sa att Nala skulle få en spruta i Njuren så det skulle går Fort,,, Så Hon fick den,,,,
FYY FAAAN va jag grinade,,,, det droppade tårar ner på Nala & Bordet..
Buuhuuu Nala låg så fint Vet Lyssnade på hennes Hjärta Hela tiden,,, sen kom den
SISTA SUCKEN det va som ett LÅNGT andetag,,,,, sen va hon Borta,,, ÅÅ herreguud ,,
nu har hon lämnat oss sa Vet,,,SÅÅ djävla Jobbigt det Vidrigaste jag varit med om,,,
 
Jag fick med Mig Nala hem igen som jag Lovat Linnea & Ida,,,,
Hon låg så fint i lådan,,,, tjejerna klappade & pussade på Henne,,,, sen fixade vi hennes Del av graven,,,,
så hon fick sova Med tempelton!!!
Linnea skrev Hennes Namn & vi fixade till med blommor & snäckor,,,,

SOV GOTT MATTES ÄLSKLING,,,,!!!!
KOMMER ATT SAKNA DIG ALLTID!!!!







Hej Då Nala,,,,






Liite extra Jobbigt ikväll,,, då jag ser Nalas Sovgrop I soffan,,,, SNYFT!!!
Jag kommer att sakna hennes Kurrande i nacken,,, & Kurrande i sängen på nätterna,,,,


Men nu har hon det extra bra med tempelton,,, och skönt för mig att detta är över,,, det har varit ett par sorgsamma dagar,,, jag kan trösta mig med att kissarna har haft det bra hela sitt liv,,,,

Jag kan förstå att detta kan verka HUR fjantigt för ER som inte HAR ellersom ALDRIG haft djur,,, men dom blir en av familjen,,,och jag som haft kissarna halva  mitt liv,,,, så jag tycket att jag har rätt att sörja & älta att göra en fin grav med blommor & tända ljus,,,
Kalla mig dåre men jag ÄLSKADE mina katter  Grännslöst mycket,,, Djurälskade som man är,,, dom har varit mina bebisar hela tiden,,,, även om dom kom i andrahand då barnen kom,,,så ni får nog stå ut med lite mera ord om mina Hjärtan på bloggen ett tag framöver!!!

I kväll skulle jag ha varit på HRL utbildning med gallerian,,, MEN min kära sambo kom inte hem förrän 20 så jag Missade den,,, SKIT åxå,,,, sen hade jag en tanke på att ta en promenad men det sket sig åxå,,,,
& Nästa vecka kommer bli tuff för honom,, hoppas att vi kommer att ses nån gång,,,, nu känns det som om jag behöver Vila eller Nä bara göra nåt så jag får tänka på annat,,, så TACK gode gud att vi ska ha After Work på fredag,, villket jag hoppas vi fortfarande ska,,,

Nu ska jag fortsaätta min TV maraton,
Ta hand om er
KRAMIS 
FIA
 
 


Kommentarer
Postat av: Lina E

Usch vilken sorglig läsning! Jag har inga djur själv eftersom jag är allergisk, men med tanke på att jag blev tårögd när jag läste inlägget så skulle jag reagera på samma sätt som du! Så NEJ, du är inte fjantig alls! En tröstande kram får du av mig!

2010-05-04 @ 22:19:04
URL: http://aderia.blogg.se/
Postat av: Eva Stridh

ÅHHH Fia vet precis hur det känns, hade själv 2 katter som vi avlivade förra sommaren. De var 13 o 15 år gamla.. hade inte bott hos mig på typ 12 år för när jag träffade Jörgen (stora barnens pappa) så var han allergisk o katterna fick flytta till mina föräldrar.

Men fy ... vad ledsamt det var ..man gör det för deras skull, för de ska slippa lida , är ju en fördel att man FÅR avliva djur. Men det gör det inte lättare...



Fasar för den dagen det är Bamses tur:( Hoppas det dröjer!

Kram på dig!!!

2010-05-05 @ 06:58:46
Postat av: Jenny i Norrköping

Nu har jag gråtit en skvätt framför datorn igen. Grät när jag läste om Tempelton och nu om Nala. Jag förstår verkligen vad du går igenom, man älskar sina djur så mycket! Vår katt var ute inatt, ville inte komma in igår kväll, och bara det är ju jättejobbigt, man är ju som en orolig mamma för sina små pälsiga barn! :)

Tänker på er och skickar en massa kramar!!

2010-05-05 @ 07:30:24
URL: http://www.lillagummanglomsk.blogspot.com
Postat av: Jessica

Sitter & stor tjuter, Nova frågar "vad är det mamma", blir så ledsen:(... Men tänk nu springer båda dina kissar tillsammans & tar hand om varandra!!!!!!



stor kram

2010-05-05 @ 08:28:44
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Lola

Men åh Fia va ledsen jag blir. Det är absolut inte fjantigt & du behöver inte alls förklara dig varför du är ledsen & vill sörja, de som inte kan ta det & respekterar en har inget hjärta. Djuren blir ju en del av familjen en del av en. Självklart att det är jobbigt. Tycker så synd om dig/ er att ni måste gå igenom detta. Saknaden gör så ont. Tänker på er. Massa kramar gumman.

2010-05-05 @ 09:12:10
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/
Postat av: storebror med familj.

Det är det som är värst med att ha djur,fast man vet att man någon gång måste skiljas från dom känns det som det mest smärtsamma när det sker.Tänker på er.

Stoooora kramen från oss alla.

2010-05-05 @ 10:03:20
Postat av: Lollo

Jag förstår dig precis!!!! Jag är ju kattlover, djurlover själv, så jag har gråtit o gråtit över dina läsning.... usch o ve... och lite extra för att man va sjuk o känslig bara för det.



Det är hemskt, och det kommer va det ett tag, sen förstår man hur bra det har de nu!! Små underbara liv, som man ibland blir arg på, men det var det värt!!



Jättekram till dig! OCH katterna i katthimlen!



Lollo

2010-05-05 @ 16:28:10
URL: http://lellisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0