1:A ADVENT

OOO såå Mysigt Vaknade till Glada Barns skratt & En Ilsken Pappas,,,
HAHA Nää skämt & sido men kidsen bråkade lite & pappaD blev Ilsken.,,,:P

& kikade ut det hade SNÖAT hela natten säkert 3 DM underbar Vit NY snö låg på Marken,,, LÖÖVE IT,,,,
D fick åka In en sväng till Jobbet efter Frukosten klater med Plogbilen,,,
Jag Åt frukost till Tända Ljuset ur Myysigt med SNöyran Utanför,,,,

Snyggade till mig & Åkte sen in till jobbet och jag är såå sjuukt glad & Nöjd över D:s Nya bil med 4-hjuls drift för utan den på dessa oplogade gator hade jag INTE tagit mig fram,,, SHIT det är Bara att Åka,,, UNDERBART,,,
Som att köra på barmark,,,, Och DJÄVLIGT kul att sladda lite åxå,,,,


Speciellt på dessa sortes vägar!!! OOOOoooo

Jag va extra tidig in till stan så jag Gjorde en God gärning till en Snöhatande Person,,,
Ringde min Kära Lilla R på Jobbet & frågade om jag skulle Plocka upp Honom Vilket jag fick så klart,,,
HIHI och på hans gata va det En hel del bilar som Satt fast men jag Tog mig Fram som en PRÅM,,,
hihih Plockade upp kexet och brassade till Jobbet som han sa ,, Jag va HJÄLTE,, hahaha men att knata i detta oväder på Olpogade Trottoarer är INGEN höjdare,,, Jag kastade av honom på vägen hem åxå,,,
Fick nog en Liten Stjärna i himlen för det!!! =)

På Jobbet va det FULL fart även idag och Nu kan man säga att det är TOOOOMT på Hyllorna Typ allt slut,,, Nästan,,, så i morgon är det Varupåfyllning till MAX som gäller,,, sen på Tisdag LEDIG dag = IKEA med Mamma & Nea,,, Morfar passar Ida & Nova PEREKT!!!

& Som det stod i Tidningen skulle IDOL finalisterna komma & sjunga i vår Galleria,,,
HMM undrar jag vad som Räknas som Finalister??
För det va Geir,Weise och en till Va han nu hette som kom,
 JÄTTE bra sång jag hade kassan då,,
Men jag tror att många Förväntade sig Jay bla,,, jaja Ganska mycket folk vare iaf,,, =)

Sen va det PRÄSTERNA åxå som underhöll men EN låt,,, då va jag LÄNGST in i butiken så jag Hörde INGET!!! men Dom hade varit Jätte Bra sa RICKARD!!! =D

Nu Snöar det som FASEN igen ÅÅÅÅ Lööv IT,,, men I morgon får jag ta MIN bil,,, =( så vi får se om jag är Lika glad då,,, ska iaf ut & ställa Värmaren på den så den är Varm & Go då vi Åker i morgon Bitti,,,
För jag Jobbar tidigt!!!

Till Middag idag blev det Risgrynsgröt & Julskinka som jag Griljerade,,, Vi bjöd in Grannarna Henry & Agneta Jätte Mysigt så vi har Firat Advent ordentligt!!! 
Men fasen jag Blir Illamående Så fort jag Äter INGE sköj,,, UURK,,,

Nu sover Familjen,,, så jag ska nog ladda Mobben med lite Ny musik till Morgon plocket i Morgon,,,

Ha en SKÖN söndag Vänner,,,
Puss
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0