Freeedag

Och som jag skrev en såndäringa BRA Fredag där jag Slutar tidigt och har LEDIG helg,,, WHOOOOO
På jobbet hade vi Möte & frukost!!! Jätte trevligt,,, Vi är på Topp nu & har SJUKT bra stämmning,,, GILLLAAAA!!!

Efter Jobbet Hämta barnen,,, hem fixa Lite sen locka neas Hår,, det tar sin tid,, och det är ju så tungt så lockarna håller inte så länge,,, men OJOJ va FIN hon va & NÖÖÖJD över Nya Kläderna!!!

Skjorta & "lack" tights... HHII sånt som JAG skulle vilja HA,,,




Bling Pärlor på skjortan,,,


Ida ville Åxå va med,,,, hrm,, jo jag ÅXÅ,,, =()




Wille hade sitt kalas i en skola i närheten där man får hyra Gympasalen för en STRUNT summa,,, PEREKT DÄR ville Linnea ha sitt DISCO kalas,,,, vi får se,,, men klart SMART,,,,

Medans Linnea va på kalas käkade vi lite Middag,,, eller nä FRUKOST middag GOTT,,,
Ida fick Bada lite,,, sen brassade jag i snöovädret & hämtade Donnan,,,Hon va SÅÅ nöjd,,,

SEN va det dags,,, Kusinen JACK skulle ju köra en Innebandy match på ramdalen här i Oxd,,,
ÅÅÅ Linnea va SÅÅ nöjd vi åkte dit & kikade,,,,
Det va en Bra match,,, lite Onda ben & Armar på Killarna men det gick välan bra,,
tror att Jack blev Glad att vi kom,,,
Mamma jag & Nea väntade till Han duschat klart och kramades lite!!!

på lilla Lilla vägen korta vägen Hem somnade Stintan,,,, HIHI typ 4 minuters väg,,, TRÖTT!!!

Det är vi Åxå,,, så dags att krypa ner,,, får se om D måste ut & hjälpa till i natt med att Ploga Om detta väder fortsätter!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Carola

Åhh va fin Linnea blev. Henne får du vakta sen Fia ;-). Kramkram

2010-11-19 @ 23:19:44
URL: http://lolasalsklingar.blogspot.com
Postat av: Mikaela

finns en superbra läggninsvätska i sprayform från swartzkopf som håller lockarna på plats. hade sån i lördags, höll hela kvällen, + borstning på kvällen , sova på och ff vara lockig dagen efter! inte perfekta lockar dagen efter, men lockar!

2010-11-20 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0