MAGSJUKAN....

ÅÅÅ ja FAN nu Har vi ÅXÅ åkt på kräksjukan,,,
Ida började i går efter Middagen,,, hon har kräkts säkert 15 gånger,,, i natt va jag uppe en gång i timman 6 höll i hinken,,, USCH,,, som ni vet HAAATAR jag KRÄK,,, =/
men hon har varit JÄTTE duktig och kräkts i hinken Lilla Gumman!!!
Idag är jag bara SÅÅÅ trött Inte mycket sömn i natt,,, och jag mår SÅÅÅÅ ILLA,,,, hoppas hoppas jag Klarar mig,,, Odsen är INTE höga då jag ALLTID blir magsjuk,,, FYY FAN..

Lill skrutt har även fått urinvägsinfektion igen,,, så i morse ringde jag VCT och fick en tid i efm,,, trots Magsjukan,,, hon sa: det är INTE luftburet bara om man kommer i kontakt med kräket,,, ?? olika Bud överallt,,, MEN detta VA PRIO,,, vi måste kolla upp Lilla Gummis så vi Brassar In då,,, pappa kommer hit & Passar Linnea,,,
TACK Pappsen,,,!!!

Denna Vecka har åxå gått FORT redan fredag i morron,,, och jag har Jobb helg,,,
Så jag HOPPAS att jag INTE blir sjuk,,, för NU är det DRAG i butiken,,, dessutom lönehelg,,, så jag VILL jobba!!!!

I tisdags vare Simskola,,,Linnea är SÅÅÅ duktig Simmar Utan hjälpmedel nu,,,
STOLT mamma,,, Ännu mera stolt blev jag då ´Simskole Läraren Ville Flytta upp Linnea ÄNNU en Grupp!!!
ÅH så KUL,,,
Så nästa omgång som börjar V3 kör vi på Torsdagar 18.15
Hur ska detta gå då det är MOVES kl 19 på Torsdagar?? jag får ta med egna Träningskläder & fixa nån som kan Hämta Linnea efter simskolan så jag kan träna en Timma,,, jaja det ORDNAR sig!!!!!

Nu la sig Ida i sängen i sitt rum Hon ville SOVA... Gumman Helt slut hon åxå,,, jag det blir inte många KNOP idag,,, MÄST synd om Linnea som är Pigg,,, men hon är så stor & jätte duktig så hon leker och Pysslar själv,,,,
Jag ska ÅXÅ försöka vila en stund i soffan,,,

Ha en bra dag ALLA
KRAM
FIA


Kommentarer
Postat av: Tessan

VA? Är det verkligen säkert att det inte smittar? Hur kan de va så säkra på det?? Barnen kroknar ju som flugor på dagis.... Vi som ska till bvc i morgon... Var ni hos Anita?

Krya på er!!

Kram

2010-11-25 @ 20:30:18
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Jessica

Åhhhh men stackars er, krya på er....

2010-11-26 @ 12:53:00
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0