Måndag

Ny Underbar Vecka,,,,
I morse hade vi Lite sovmorgon,,,, plockade bäddade fixade lite Nice
Huuvva va MÖRKT det varit idag HELA dagen,,, :( då vi åkte vit tio va det fortfarande mörkt och regningt,,, HUU Nä Lite SNÖ nu tack,,
Det är ju För bövelen 2 veckor kvar till 1:a ADVENT!!! MYYYYS!!!!

Lämnade barna på dagis,,,, styrde Min kos mot jobbet Passade på att Ringa Facket Ang mitt Lönestrul,,, och som dom säger i idol 
DU SITTER SÄKERT!!!
PHEW jag har INTE gjort nåt fel sköönt men jag Vågar inte Tro hoppas nåt innan Jag får Klartecken från insjön,,,,
Så hoppas jag Får det i veckan,,, sen ska jag & sambon Ta ställning till Om jag Kommer gå upp nån Procent eller om jag ska köra 100% efter Nyår vi får se,,, men det lutar åt de Hållet,,,,

Dagen gick Fort,,,, D hämtade barnen då han Slutade han va såå trött Kan jag Förstå eftersom han åkte 01.00 i natt ut & saltade stackarn det blev en 16 timmars dag för honom idag,, =(

Jag handlade lite innan jag Åkte hem,,, RISGRYNSGRÖT,,, åå va ida åt,,, 2 stora tallrikar med TOMTE gröt,,, hihi
Efter denna Exklusiva Middag Packade jag väskan och åkte på Aqua Fys,, det va Jobbigt för Benen Idag men ÅÅ va SKÖÖNT & trevligt Sällskap av Nathalie,,, =()

Nu sover Alla mina hjärtan det ska jag Åxå göra strax,,, Tidig dag i morgon,,,

Kom just på att jag varit Brunett i ETT år nu,,, Å ja GILLART,, MASSSSOR!!!

och att när Linnea va i samma ålder som Ida är nu Föddes Lilla Ida alltså 2,5 ungefär,,,
och jag Tycker att Ida är SÅ liten nu,,,
Tänk Linnea fick bli stor så fort,, Mammas Gumma,,, och nu är Hon STOR & stöddig,,, och tjaffsar,,, GRRR berättar även att hon & Spero Pussar i kojan på dagis,,, HUUU jissses,,,, =()

Nu ska jag Kissa Nova Sista gången sen natt Natt,,,
Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Michaela Arvidsson

Vaa är det redan ett år sen du blev brunett :O Fy skjutsingen vad tiden går fort! Hoppas allt är bra med er :)

2010-11-15 @ 22:42:27
Postat av: Jessica

Va ett år var det inte nyss du färgade?

Fan vad tiden springer i väg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

Kram på er...

Mmmmmm tomte gröt:)

2010-11-16 @ 16:39:15
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0