UUHH

Så vi haft det....

Onsdag efter Dagis & middag Börjar Ida kräkas.... och det fortsätter HEELA natten Gumman hon fick knappt Luft dom sista gångerna hon hulkade,,, gumman,,, men varje gång SÅÅ duktig & hängde sig Över Hinken!!!
Så den natten sov jag INTE mycket,,,
Vaknade på Torsdags Morgonen Mådde Själv ILLA som FAN och Trött så klart,,,,
Ida hade problem med Kissandet åxå så jag ringer VCT och Förklarar läget,,,, damen sägen Att vi ska Komma på dagen,,, TROTS Magsjukan?? Ja visst som ni läste i det inlägget så smittar det Inte SÅÅ mycket via Luft?? utan då man Kommer i kontakt med det Ännu mera ???????????????????? Olika Bud Överallt,,,
Så vi fick en Tid på efm,,,,

Efter att Nea fått frukost & Ida lite Nyponsoppa (som hon Fick behålla) la jag Mig & sov i soffan Mådde SÅÅÅÅÅ dåligt,,, och sen kräktes jag Åxå EN gång... inte mycket och sen FEBER... huuuga det va LÄÄNGESEN jag hade feber och FYY va man är SLUT,,,,
Men men Tog en Alvedon och tog emot BÄSTA Pappa som kom hit för att Passa Linnea då jag & Ida åkte In till VCT åå va jag va Trött och INTE pigg,. men jag va Ju tvungen D jobbade jue,,,,

Väl där inne fick vi träffa en Jätte trevlig Läkare,,, Han gick igenom Ida Kikade här & Där... vi hade med oss urin prov som INTE visade nåt,,, (som Innan) Men han sa Att detta skickar vi på odling Direkt det ska man ALLTID göra med Små barn???? VA varför sa inte daman vi va hos Första gången det åxå??? OLIKA bud IGEN typiskt SVENSK sjukvård,,,,
Ida fick även lämna ett Blod Prov Stick i fingret Hon va SÅÅ duktig,,, sa inte mycket....
det visade För låga värden så det blev Remiss till Barn och Antibiotika Igen för urinvägsinfektion,,,, denna gång en annan sort Tablett men det funkar SKIT bra vi mosar på en sked med Nyopnsoppa Trots att det smakar SKIT grimarserar & sväljer hon,,,, Duktiga Gummis!!!

Sen va det bara att Åka hem & sova mera Feber,,, UUHHH Illa,,, barnen va relativt snälla drog ut hela sina rum i Vardagsrummet men lugna sen kom D hem,,, så bytte jag till sovrummet och SOOOV.... tills Han kommer in & berättar att Han måste åka till bruks på MÖTE som han Missat.,.. SUUUCK... jag va såå dålig orkade knappt hålla Ögonen Öppna,,,, och då ha hand om 2 BRÅKIGA barn som va GAAALNA vid det här laget,,,,, INGE kul´,,,
Men tack och lov va han Hemma igen efter 30 Minuter så jag fick Sova vidare,,, Fyyy säger jag...

Vaknade på Fredagen liite piggare utan FEBER fick i mig Några Smörgåsrån till Frukost & Te,,,, men INGEN mat lust,,,
Ida däremot SUPER pigg....Vi plockade undan det Värsta och åkte sen till Pappa
 (eftersom det va Städning på chemat med Vionord)
 som Bjussade barna på Lunch,,, men Innan vi kom In så fick ungarna Åka lite Pulka,,, jag stod & kollade på,,,Inte Mycket energi i kroppen,,,, & detta mitt herrskap är JAG INTE van vid,,,, =)

Branta Backen,,, Från denna har jag Massa Minnen,,,  (skrattar) Speciellt EN då coola P i vår klass skulle åka Mini skidor ner med Lånade Stavar,,,, jag hoppar fram mitt i backen & skriker Han tappar balanden och STOOORA vurpan HAHAHAH guud va Kul de va,,, OO va Arg han blev,,, med KRÖKT lånad stav.... HAHAHA









Linnea Råkade peta till Hennes Pulka och OOJOJOJJJ va SUURT det Blev,,,


Ida Myser med Morfar,,,,


OOOO


 Mys med tända Ljus,,,,



Morfar gräddade pannkaka Jag vilade,,,, Skönt sen kom D åxå Lagom till Fika,,, men Man är INTE stor i maten,,,
Efter detta Åkte vi in till Skokanonen där Pappa fick välja ett par Vinter Kängor som han fick av mig i tidig julklapp (DET BEHÖVDES) så SNOWJOGGING med inbyggda broddar,,, PRECIS va Han behövde,,,
Så sen Hem Med NÖJD pappa....

Väl hemma Slappade vi i soffan,,, plockade fram lite Stjärnor, Nu är det SÅÅÅÅ mysigt här hemma Jag ÄLSKAR denna Period av Året!!!! TOKMYYYYYS!!!!

Och vid den här tiden på dygnet Hade jag NÄSTAN återfått Min energi,,, Man bara NÄSTAN,.,,,, på Go väg Iaf,,,

Så Idag Blev Det jobb,,, & ASSÅ SHIIIIIIT (Flickorna på klitteholm)
Va KUNDER såå SJUUKT kul att Jobba 3 kassor Öppna Nästan hela Tiden FULL FAAART kan man SÄGA,,, ännu en Gång SJUUKT kul,,,, Detta är ROLIGASTE tiden på Året Sånt drag & Hyllorna Gapar TOMMA som Vi GIIIILLLLAAARRRR!!!! =)

Efter Jobbet åkte vi Till Mamma & Nisse på Lite Smörgås tårta,,,, Lite Firande i efter hand Nisse fyllde i Torsdags,,,

I Efter Skott Bästa BONUSPAPPA!!!!

man är INTE riktigt Bra i Kistan Ännu orkar inte äta mycket Vilket är JÄTTE bra,,, vi får se på måndag då det ska Vägas Igen.,, om man fått Några hekto på köpet,,, :P
Men det vette fan för Nu har jag ätit liite för mycket Smågodis så jag mår sååå illa,,, UURK,,,,

hittad enågra Videoklipp ,,,, som jag Bjuder på,,, :P

Ida ÄLSKAR då Morfar spelar Mumspel & Hon kan Välja VAD hon vill,,, =)




Linnea MIN duktiga Tjej!!!! här ska KÖPAS sim märken!!!

Nu ska jag Fortsätta Kila ¨på SÅ MYCKET BÄTTRE som är SJUUUKT bra

Ha en FIN FIN helg ALLA FINA

PUSS
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0