VAR....

Tog helgen Vägen???
Redan Måndag!!!! shit,,,, Lördag va det Hemma plock som gällde,,, D jobbade HELA Lördagen,,, Då han slutade åkte vi till Fam åberg på Lite Tacos middag Prat & Mys med Lilla SÖTA Moa,,,
Linnea hannes & ida lekte & BRÅKADE,,, HUUUU
Hampus va på kalas och kom hem lagom till vi Skulle Åka hem,,,
Tack Fam ÅBERG det va JÄTTE trevligt SOm vanligt!!!
Och nu Längtar vi till USA dit vi åker tillsammans om ett år FASEN va SKÖJ!!!

Söndag... efter Frukosten åkte jag & nea & Handlade,,,, sen kom Dom fina tjejorna Frida & Emmie på lunch & Fika,,, Ungarna lekte lekte Fikade fikade mumsade godis Lekte om vart annat,, PHEW,,,,
På efm kom brissman/röing på ett litet besök,, Vi hade ju inte hunnit Gratta Thelma på 2 års dagen så dom kom & fikade & Hämtade hennes Paket,.,, ännu mera Bus bygga kojja gapa busa,,, :)
Vi köpte Kina till Middag SÅÅ gott!!!

men allt detta Fikande Busande relsulterade i lite Kräk på Linnea,,, Gumman
men Idag Pigg som en Spigg.. man ska ta det LUUNGT med Godis/fika/bus/hoppa/skutta/bråka/fika,,,

På kvällen va det dags för D att shoppa lite på DHgate,,, 2 vinter jackor jag kollade åxå på en massa Saker,,, UUHH va Billigt!!!

Idag har JULEN kommit till Gallerian & butiken,,,, tomtar massa Fina saker och Granen i gallerian,,, ÅÅ sen viktigaste JULMUSIIIIKEN... Jo jag handladelite på Åhlens på Lunchen och där spelade dom Julmusik så då jag kom tillbaka blev det att Lägga på Vår julskiva,,, ÅÅÅÅ va MYYSIGT!!

Och här hemma har jag satt upp stjärngardin på tjejernas rum det lyser SÅ fint dom va SÅ nöjda,,,=)
sen bestämde mamma & jag att på min lediga Tisdag nästa vecka åker vi till Ikea,,, Tjejerna ska få lådhurtsar till sina skrivbord till alla pennor & papper,,, sen förvaringslådor till Bokhyllorna,,,
ÅÅ det va Längesen jag va på Ikea!!! såå KUL,,,, en och annan servett/ljus/glas pryl
 HEHEHE

Nu ska jag slappa halvsova i soffan,,,, I morgon skare vaxas Ögonbryn Igen,,, NICE!!!

Sist vill jag säga GRATTTTTTTIS till Min Bonus syrra Mickan & Hennes Matte som nu ÄNTLIGEN fått sin lille Bebis,, Kalle och jag är NU en STOLT bonus Moster!!! :P
& SÅÅÅ klart ett Jätte grattis till bonuspappa NISSE som NU är en RIKTIG MORFAR....!!! inte bara Bonus,,, =)




Ha en fin kväll alla Ni,,,,

KRAMIS,,,,

FIAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0