Bästa tisdagen!!!

ÅÅH jaaa idag ere DAGS för Bästa TV kvällen EVER..
Sesångspremiär på


ÅH som jag LÄNGTAT!!!!

& i morrn...


så WHOOP WHOOP för det!!!

Som ni såg är det 4 år sen Vi öppnade Butiken i NYKÖPING.. helt sjukt va tiden går undan!!!!
men så Klart så KUL som vi har!!!!

& BÄSTA FINA PÄR på jobbet fyller ju År Idag åxå,,,!!!


Jag började En timma tidigare idag så D lämnade barna och jag Hämtade dom en stund Tidigare!!! :P
Sålde av lite kläder idag jag haft på anonns SKÖNT ett Par som kom Rotatde igenom Mina kassar och Handlade Lite mera!!! LOVE IT!!!

Vi käkade middag sen åkte Daniel med Linnea på Simskola,,,, & Nu blev jag en STOLT mamma
Hon Är så DUKTIG så hon ska få flytta upp en grupp ÅÅÅ va skoj...
Så jag sträckte på mig Extra idag!!!
Mammas lilla Fisk,,,, (lik Mig som simmat i många År!!!)
Ida har badat och jag har dammsugit så nu ska jag skära grönsaker till DH börjar!!! WHOOOOO

I morgon är det Karin Gympa sen Hem och Kika på GREYS!!! AJ LÖV

Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Linda

har du fått bord till basaren ??

2010-10-05 @ 19:46:01
Postat av: Jessica

ja äntligen DH & greys i kväll jag é laddad hahahahahahahahha



& cugar town i går hahaha älskar den

2010-10-06 @ 09:46:56
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0