EFFEKTIIIIV!!!!!

OJOJ va vi har varit Duktiga Idag!!! :P
Hade iofs en Bakis sambo som sov till elva,,,, men Jag & barna va ute & fixade lite,,, sen klippte jag Gräset som va GRYYMT långt på vissa ställen.... men nu FIIINT
 Då D vaknade till liv kom han Ut,,,,och vi Plockade undan studsmattan, Jag klipppte resten av Gräsmattan plockade undan Möblerna på, med Pressenningar på Viktiga virket som ska vara Till Taket på altanen åkte till skroten med allt skräp i från garaget & plockade,, SÅ SKÖNT nu är det In vintrat ordentligt på Tomten,,,, Skön känsla,,, :P

Mamma & Nisse kom hit med lite Nybakade Bullar hon fixat i morse,,, TACK dom va SÅ goda!!!'
Sen kom Jonas & Sofie hit hon hade med sig sin Massage Bänk,,,
vi Fick varsin Ordentlig Massage SÅÅ SUPER SKÖÖNT jag hade ju såå ont TUSEN TACK Sofie,,, detta lyx kommer vi att Unna oss en gång i Månaden !!!

D har STOR handlat åxå!!! SKÖNT jag har kirrat matlista för hela månaden så nu finns det mat så vi klarar Oss....

Nu ska jag krypa ner i sängen,,, Jobbardags i morgon,,,
Och Aqua Fys,,,, OM D hinner hem i tid,,,

Puss på er¨
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0