FREDAGS MYS

ENSAM... :P ja Linnea somnade nyss,,, Ida kollar på FIlm i sitt rum Jag sitter här i min ensamhet kollar på Idol & Några skålar gottis!!! :P

Idag Jobbade jag efm,,, Handlade lite Innan jobbet och fick med mig 2 kak burkar till Jobbet,,,
Som jag TROR uppskattades av gottekrisarna/Kakmonstrena på Jobbet!!! :P
Ganska mycket kunder,,, Att göra Näst intill Hela tiden,,,
Så Vips va det dags att gå hem,,,

Fick ju som ni såg provsmak på Nominerings bilden Fyy fasen Men som jag skrev Ni som Röstat (tusen tack IGEN)
Vet ju HUR jag ser ut :P
Jag är JÄTTE JÄTTE glad!!! och Det här jobbet är ju så UNDERBART roligt!!!
men nu Måste ni ju så Klart RÖSTA igen på Mig!!! sista gången,,,, så ett litet Tips,,, :P

 Du kan också maila din röst till [email protected]
skriv namnet på DEN du Nominerar och Butiken han/hon jobbar i
Ditt Namn & telefon nummer
Senast 4 november!!!


SKITA MYCKET TACK ALLA NI!!!!

Idag va det dags!!! hemstäd och jag säger så här,,, HERREDJÄÄÄVLAR va rent det är nu ÖVERALLT shit va hon har Gnott jag är MER än nöjd !!!!!! GRYMT!!!
Så om ni Funderar på hemstäd Här i Krokarna,,
Kolla med VIONORD

Pratade med Min sambo Förut HAN SOV???????????????????????????????? WHAT!!???
Men det kanske han behöver hihi dom skulle iaf ut & äta senare så han fick ringa då och Sova Klart!!!

Nä Nu ska jag surfa runt lite,,,, Shit det är SÅÅ lätt att Klicka hem lite saker då!!! :(
Jag skulle vilja ha en KLÄNNING till Jul,,, Provade en sån ASA snygg på Gina idag precis min Modell,,
MEn med detta D kupor va det bara att Glömma,,,, :( så ja kanske ska kika på klänning,,, :P

ha en fin fin FREDAG Kväll
Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Helen

nu har jag självklart röstat - på dig!

Hoppas hoppas! Och du, det var ingen dum idé med busungar i kassan. Vill du jag ska fråga lokalföreningens "busungemamma"? Isåfall vill jag veta hur många ni vill ha. Eller så får du ringa henne själv. Hon bor inte så långt från CO. Kram

2010-10-23 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0