Härliga Helg!!!

ÅÅ ja Känns avslappnat!!!
Fredagen Började med att Köra barna till dagis... Sen hem & prata lite med Sol, damen som ska Städa hos oss,,, det verkar toppen vi gick igenom vad jag ville ha gjort,,, & hädan efter (om vi vill Fortsätta villket vi Gör)
skriver jag en lapp på köksbordet till henne om vad jag vill ha gjort så fixar hon det!!!
ÅH hon hade gjort så fint & skurat på sånnadäringa ställen en annan ALDRIG skulle skura på,,, :P
Det känns Toppen!!! så vi testar nu varannan vecka,,,,

Dagen på Jobbet Gick asa bra,,, Förutom att det va LIITE personalbrist på Kvällen kan man säga!!! men det redde sig & Kunderna va nog nöjda,,, Vilket vi strävar efter!!! :P

Efter Jobb Snabbt in i bilen Brassa till MCD handla några Happy Meal,,, sen hem Hämta lite ÖL och D körde mig till Bästis Hanna,,, som hade Hämtat Linnea på Dagis så hon hade varit med sina Favvo Killar & Hanna hela dagen,,, Hon va såå nöjd,,,
Ida hade varit hos Momme & Nisse som hämtade henne skönt för dom små att vara ifrån varandra & slippa Tävla om uppmärksamheten!!!
Jag, bästisen & mysiga therese snackade drack vin/öl & smaskade på Goda Räkmackor & annat Mumsigt Hela kvällen jätte skoj,,,,
Sen delade jag & therese på en Taxi Hem,,,

Lite knyckta bilder från hanna:










TUSEN TACK HANNA för att du hämtade Linnea & för en Mysig kväll!!!!

I morse va ungarna Pigga,,, jag drog mig en stund men sen upp & Mumsa frukost!!!
Sen Rensa,,, Åkte till återvinningen med en massa och Pantade 10 papp kassar med Pet flaskor,,, fick ihop Nästan 200:- haha så nu JISSES va space det blev i Källaren,,, HAHAHA Skönt att Köra en Rensning,,,
OCH SVIIIN SKÖNT avv Hela Huset är städat!!! så man slapp Tänka på de!!!
Daniel svetsade ihop Gräsklipparen,,, så I morgon klipper vi ner den för sista Gången,,,, detta År!!!

Sen körde jag & tjejerna In Vår Fina Pappa som skulle ut & festa med jobbet!!!
han luktade så gott att man inte ville släppa Iväg honom,, HIHI Lacoste RED is the SHIT!!!
Barna & Jag åkte till Ica Maxi & plockade lite Små Godis,,,, sen avslutade vi på MAX för lite Middag..... & jag kan Varmt rekomendera deras Fisk burgare,,, Yummie!!! Syndade med några strips åxå,,, URK!! jaja
ska ju äta lite Godis åxå ikväll,,, för det behöver jag DENNA del av Månaden,,, HIHI

ikväll ska vi Bara Mysa Jag & Tjejerna,,,,
Linnea är NU ute & cycklar hon skulle cyckla med Vännen Alice & Hennes Pappa till Affären,,,, NÖJD,,,
Ida Kikar på Landet för Länge sen,,,, FÖRSTELNAD!!!! hihi
Jag sitter med en kopp kaffe & Njuter !!! av att det är rent & STÄDAT,,,& rensat,
Längesen jag kände lugn en Lördag på detta vis,,,Jag Gillart!!!!

Hoppas Ni får en FIN FIN Lördag!!
Puss på er

FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en fortsatt skön helg, kram J

2010-10-02 @ 19:11:01
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0