KRASCH!!!!

Japp vi har Router krasch!!! :( det började i går morse vi kunde inte koppla upp oss på Nätet och idag ringde jag tele2 vi gjorde allt som kundes Göra starta Om och ut med kablage & in,,, men NOT!!!! så en Ny kommer nästa VEcka,,,
PANIIK jag har verkligen ABSTINENS;,,, ingen FB förutom mobilen dårå,, :P men som tur va har vi 3 kontant surf "dongel" så jag brassade ner till Time (en närlivs) och handlade 1 veckas värdebevis så nu kan vi Fortsätta surfandet!! :P YAY... SKÖÖÖNT!!!
HAHA jag va som en Alkis med abstinens typ skakade då jag knappade in Värdebevis koden,,, HAHAHAH

Denna vecka har gått fort,,, och Idag har jag Varit LEDIG,,, dagis e stängt så även på Måndag,,, HURRRAAAA för de Snacka om LÅÅNG helg!! MYS,,,,

Igår fick Morfar hämta barnen D jobbade sent & jag me,,, det gick bra dom 2 första timmarna,,, han gräddade ROSA pannkakor och Målade lite men då jag pratade med honom på vägen hem va Ungarna GALNA stackars Pappa,,, jag VET hur JOBBIGA dom är när dom e trötta,,, så då jag kom hem Åkte Han Illa Kvickt!! hahaha!!! Men TUSEN TACK bästa Papps för hjälpen!!!

Och Igår kom Vionord & städade,,, trodde jag Inte eftersom hon va Förra veckan så jag dammsög på Morgonen,,, hihi lite mera lättstädat för henne,,, :
Men det va SKÖNT att få grovstädat igen,,, men nu har vi Bokat in ojämna veckor FREDAGAR!!!
och jag tog en extra fredagen innan Jul,,,,
Underbart!!! detta är verkligen LYX,,, för mig som ÄLSKAR rent!!! så jag slipper jaga själv med trasan & dammsugaren,,, =)

I morse vaknade jag av att jag fick ett JÄÄÄTTTTEEE kul MMS min Fina vän tessan & Henke fick i natt en Liten SIGVARD allt hade gått Toppen & dom mådde bra ÅÅÅ va roligt så på måndag Åker vi dit & fikar & snusar på BEBIS!!!!!


Sen efter frukost bestyr & bäddning av sängarna tog jag med mig Barnen & mamma & åkte till Södertälje,,, Hämtade syrran sen åkte vi till

 MÅNGFALDENS HUS

som ligger mot Nykvarn,,, som ni såg på Bilderna MASSSSSSOOOOOR med things,, i varenda vrå i detta STORA hus finns det saker,,, JÖSSES,,,
Inte riktigt Min stil men SÅ klart en massa fina saker,,,
jag Åkte dit för EN sak,,, DOFTPÅSAR!!! åå dom har UNDERBARA påsar med Härlig Doft.... som man har i rummen,,, och då dom börjar dofta ur dammsuger man upp innehållet & det luktar HÄÄRLIGT då man STÄDAR!!!! =)
& mina barn är skadade,,, dom fick välja nåt och köpa,,, allt från mjukdjur till godis,,, dom tog varsina DOFTPÅSAR med jordgubbs doft dom har i sina rum,,, HAHAH MAMMAS JÄNTOR DETDÄR!!!

Vi tog åxå en fika i mysiga cafet!!! dom hade åxå plockat fram lite julgrejor,,, det va SUPER MYYSIGT förutom att ungarna.. eller NÄ IDA är SJUKT jobbig i Tjurig & lyssnar INTE,,, suck,,,

Efter åkte vi hem till Syrran & myste Åt lite mat,,, Ungarna RÖJDE,,, Kusinerna va inte hemma så länge så snacka om att Mina små va RASTLÖÖÖSA!!! :P så Syrran va NÖJD då vi åkte,,, :P Hon hade åxå haft "RUT" hemma och fått städat!!! MOHAAAA ska hon ha,,, :P

Sen har Mamma & Jag SHOPPAT på Nätet från KINA,,, GOOSE jackor Typ GRATIS syrran hade handlat till henne & barnen SKIIIIIIT snygga jackor kolla här klicka på länken!!! & alltid Frakt Fritt!!!,,, DH GATE 
 & jag ville ha en lite mera Sportig jacka man kan ha i smällkalla vintern då vi åket Pulka/skrillor/skidor,,, förra året lånade jag D:s Reklam jacka,,, så nu slog jag till på en RÖD snygg "Snow" jacka,,,
Så vi får se hur den passar så den kommer,,, Annars får D ta den,,, SJUUKT billigt åxå typ 2500:- billigare än SVERIGE!!!
Så nu Måste jag sälja ALLT på basaren så jag Klarar denna Månad :P

På vägen Hem Poppade vi MJ,,, OO by the WAY,,,,
I kväll va det ju dags för Billie jean Live på Anexet vid Globen,,, och ännu en gång TACK för Face book,,, jag hade skrivit i min status att vi skulle dit idag,,, då Min Bonus syrras sambo skriver att han jobbar där i Närheten & att det INTE är nån akvivitet där i helgen????????????

Jag trodde han SKÄMTA,,, men gick in på hemsidan och ja visst det va INSTÄLLT!!!???????
pga Produktionstekniska problem??? och det blir i APRIL i stället..,.
WHAT??? Inte bara en månad framflyttat utan typ ett halvår,,,
HELVETTE Tur att han hade koll Annars hade vi Åkt dit och Blivit BESVIKNA,,,,
 
Skumt man tycket att det borde meddelas på nåt vis,,,,jag handlade ju via nätet och ticnet typ ett mail eller nåt,,, men det kanske inte fuknar,,, så hädanefter gäller det att KOLLA innan man åker på Koncert,,, =)
SKIT ÅXÅ,,,, 
jaja Nu har vi nåt att se fram emot till i April,,,
MEN då kan INTE mamma hon kommer hem från Thailand då,,, så Bianca får ta med en Polare,,, :P

Ida Somnade i bilen Hem,,, Linnea Höll Ut Mamma Mådde Illa,,, (nisse är magjuk han rinde så vi va borta & sa att han fått åka hem från jobbet KUL,,, NOT)
Så det blev till att släppa av mamma & åka hem,,,
HOPPAS hon klarar sig & Att vi klarar oss JAG som ALLTID är Magsjuk,, Om jag Blir sjuk så är det maginfluensan,,, UUURRRK,,,,
En Kollega är Sjuk NU såg jag på FB HELVETTE åxå,,,,
Jaja Vitpepparkorn & Popcorn,,,,

Nu kröp D ner i sängen.... Han ska Jobba Lite i morgon IGEN.,, sen på kvällen ska vi Ut 5 Äta med hand Kollegor & respektive,, trevligt,,, men det blir Lixom Lugna gatan ska ju SÄLJA stuff på barnbasaren på Rosvalla,,,, kan ju INTE lukta Gammal Fylla då,,, :P
Så jag åker in till Jobbet i morgon & lånar lite Blå Backar och Växlar lite pengar så jag har:P
Tror jag har Kollen På den Mästa,,, Hoppas HOPPAS att Mamma kan Följa med & hjälpa mig!!!

PUSS PÅ ER
ALLA FINA
FIA


Kommentarer
Postat av: cooki

men fia vad heter sidan från kina då,vill veta...

2010-10-29 @ 22:42:52
Postat av: Fia

Länken till kina Finns Nu!!!! bara att shoppa

2010-10-30 @ 08:12:48
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha det med abstinens av Internet känner jag igen;)



Jag ska titta in på sidan, roligt om man kan fynda så....



& så fina klackskor.....

Tihi

Trevlig lördag

2010-10-30 @ 11:40:09
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Patrik

Kul sajt med fynd från Kina men verkar vara lite vilda västern jämfört med t ex Ebay. Lär väl inte vara äkta märkesjackor för runt 600 kr med frakt :-)



2010-11-03 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0