Måndag!!!

Ny vecka,,,, en Härlig sådan... kan de bli bättre med Bästa Jobbet,arbetskamrater Underbaraste/Finaste familjen... ?? NÄ!!!

Idag är det jue KANELBULLENS DAG!!!


& Bästa Chifen Bjussade på STORA eller Nä ENORMA bullar,,,, BUHUUUU jag va TVUNGEN att ta EN Helvettesfansskiit.... vart tog min ståndaktighet vägen????
Och den va SÅÅÅ GOD!!!

Efter Jobbet hem... D hade Hämtat barna SKÖNT han va orolig att Inte kunna det idag... JOBB JOBB JOBB.... Mycket nu när saltning ska igång... för JO snart ere dags.... och dom har så SJUKT mycket jobb HÄRLIGT!!! :P
Kul att vara CHEF då...?? Eller INTE....

Jaja han har påbörjat Middagen Jag slutförde,,, Vi Käkade sen packade jag Väskan & åkte på Aqua Fys,,,,
Lika Jobbigt idag.... beror ju på att man Tar i Som ett Svin... men ALLT för att ÅNGESTEN över Bullen skulle Försvinna... HIHIHi..... Undrar om man NÅGONSIN kommer till Målet??? HOPPAS typ 10 kilo dit!!! SEGA djävla KILON,,,,, :(
Men som Kloka ANNSOFI på jobbet sa Va STOLT över det du presterat!!! & Ja det är jag SJUKT mycket!!! men Som sagt 10 Till skulle vara pricken Över i:et.... Sommaren 2011 maby!!???
Men då får jag Avstå från bullarna....*asg* NOT!!! dessa GODA skapelser,,,,

Nu sitter jag med min onda Rygg.... jo för jag har ONT!!! som jag skulle få enligt vår privata massör,,, :P
Men det blir bättre & lite Träning på detta så,,, =)

Nu ska jag Krypa till Sängs,,, börjar TIDIGT i morgon,,, D får Lämna på Dagis!!!
Så jag måste lägga fram kläder till Tjejerna...

handlare Nya Fodrade Stövlar till nea idag.... stl 28 kändes lite stora men då kan hon få i en Socka,,, & ha dom Nästa år åxå,,,,
Sen fick Barna nya tröjor till Fotograeringen,,,, ;P MYS
vi fick åxå lite Info idag från dagis om lucia 13 dec.... SHIT det är ju inte länge kvar Ännu mera MYYYS!!! :P undrar om flickorna vill vara Lucior i År??


Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag önskar dig en fortsatt fin vecka, kram J

2010-10-05 @ 13:26:54
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0