ONT


AA fasen vad jag har ONT i ryggen det blir bara värre & värre... Jag har ALDRIG haft SÅ ont en gång tidigare har jag varit hos en Kiropraktor,,, för Flera FLERA år sen,,,,
Men nu är det dags IGEN om jag ska Kunna Överleva!!!
Ringde idag fick en Tid på Måndag efm,,,, men måste se om jag kan få en Närmare tid,,, orkar Inte ha så ONT,,, och jag jobbar ju HELA helgen så då kan det va Najs att kunna Röra på sig!!!

I går va det jobb några timmar.. slutade kvart över sex... men då va det FORTFARANDE kunder kvar som inte FATTAT att vi stängde sex... GRRR jag som hade brådis... Så ut med dom på ett Vackert sätt... :P sen stänga kiosken,,, In i bilen,hem packa badväskan & rejsa till Badet,,,allt detta hann jag på 25 minuter & då ere 1 mil hem,,,
 Aqua fys,,, dom hade precis börjat så jag Skuttade i,,,, PHEW då va man Något stressad!!! :P

Barnen va Hos Farmor/Farfar eftersom D inte kom ifrån i tid,,, Tack För de,,,
Väl hemma efter Träningen lite Smoothie & en Macka... barnen Sov,,, Vi har dragit ner på Idas sov tid på dagis till 45 minuter,,,
villket ÄN så länge verkar funka bra,,, innan kunde det ta 1,5-2 timmar innan hon somnade och klockan blev både halv nio - nio men Nu va hon strax innan 8 då hon somnade NICE....

I morse jagade jag Upp ungarna tidigt & lämnade på Förskolan,,,
då möter Fröken tove mig,,, med en Liten Fråga?? vad vi gjorde där??
hihi JAG hade tagit fel på tiden,,, SKIIIT åxå,,, men men bara att Åka in till Jobbet,,, Jobba nån timma extra,, & ja det behövdes ju lite Plock hjälp ,, KLANTIGT!!!

Eter jobbet Hämta kidsen hem Börja med Middagen Köttfärslimpa potatis & sås morfar kom & hämtade Linnea Han ville så gärna följa med på Simskolan,,,, Och det va tur för D fick jobba..
nu är last Bilarna utrustade med salt utrusning,,, så vi får välan se om det blir utryckning i natt,, :/ det är Noll grader ute nu,,, Skit åxå,,, MEN i år ska han INTE ha egen salt bil,,, Utan åker ut då det krisar och för att visa dom som e färska hur det funkar,, HOPPAS HOPPAS det blir så Åxå,,,

Nu slappar jag i soffan med ONDA ryggen,,,, ska kirra en liten Smoothie till DH Najs,,,

Jahapp Nu ringer Fröken Tove,,, Det är dagis Fotografering på TORSDAG INTE i morgon VA FAAAAN är det som händer med mig!!???? missar tider/datum Allmänt förvirrad jag Va BOMB säker på att det va I morgon,,, HELVETTE,,,, jag som gjort flätor på Nea tills i morgon och tagit fram kläder,,, GAAAHH.... jaja flätorna får väl sitta i tills Torsdag morgon dårå,,, HIHI

Nä Lite Sömn TACK!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0