Snart helg igen,,,

Gud så SKÖNT iofs så jobbar jag extra på Söndag men Va faaan CASCH!!! :P

Tisdag va min Lediga dag Jag gjortde INGET slappade med barnen Körde en Tvättmaskin,,,
Stekte ROSA pannkakor MUMS för det är ju ROSA månaden,,,,

Jim på vionord (städfirma) och han Mamma kom hit & vi gick igenom Lite om vad jag vill ha gjort under städningen och så,,,
det kommer att bli hans mamma som städar hos oss,,, det känns Toppen hon va En Underbar Kvinna,,,
Mycket lik min egen Mamma Full fart och då kan man inget annat än Gilla,,,
Sen är ju Jim en Toppen kille åxå Så detta känns GREAAT!!!
meningen va att vi skulle få städat Idag,,, men Vi hade missuppfattat varandra,,,
Hon trodde Nästa vecka,,, så Jag får en Free städning i morgon i stället !!
TACK för det!! nästan skönare med städat en fredag,,,  då är det Verkligen rent till Helgen,,, 

I går va det Jobb Plockade lite varor på morgonen & hade Skoj As USUAL på detta grymma Place,,,
Hämtade barnen & va bara Hemma,, fixade Middag som INTE förr Mina Bortskämda Kottar i smaken,,,
Pasta med Kräststjärts sås,,, Linnea Verkligen RYNKADE på näsan,,och då va ju Ida bara TVUNGEN att OGILLA hon åxå GAAAHH, Så det blev några MYR tuggor och Inget mera,,,
Daniel va hemma Sent,,, stackarn Full fart Från fem på Morgonen till 21 på kvällen, sen hem & packa för i Morse åkte han på en Liten MUT resa Till Barcelona den lilla grisen....

Han har skickat en massa snuskiga Sms då han sitter i T-shirt & halsar drinkar,,,
Jag pratade med honom förut LIITE Överförfriskad,,, HIHI och GAP skrattade Hela tiden,,, Undra ja va det va i DOM drinkarna??? hihi Dom åkte rumt på Barcas gator i deras "TukTuk" haha
Det va LÄNGESEN jag hörde honom skratta så mycket!!!
underbart Detta kan han Behöva som jobbar så mycket!!!
Först Kryssning sen detta,,, undrar vad JAG ska hitta på då!!? hihi

Idag har dagen Gått fort Trots mindre Kunder,,,, dock hade jag en sån Trevlig dam som kom in kl 18 (vi stänger då) och skulle handla en massa och ville ha en sån Fejk Öppens spis Demad för sig,,,,
ÅÅÅ man bli sååå irriterad då Kunderna Hänger sig kvar då man bara vill HEM,,,
men Håller iaf God Min & Super service,,,
Så hon va nog nöjd då hon Lämnade butiken 18.13.....
Jag & rickard stressade med det sista och stämplade ut!!! Bra Teamvork!!!

Bästaste Mamma & Nisse Hade hämtat barnen på Dagis TUSEN TACK NI BÄSTA!!!
så dom va här & myste,,, Ida fick bada jag åt "frukost" till middag Nu sover båda två,,,
Jag ska nog Lägga mig jag Åxå,,, eller NÄ kolla på DH på Play kanalen Missade ju det i tisdags,,,

Ha det Gött ni Fina
PUSS FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0