Söndag..

ÅÅ ja ganska soft Söndag!!! Vaknade ganska utvilad la mig relativt tidigt,,,,
Käkade frukost!!! och Myste,,, D åkte & hjälpte en kompis med Lite Things....
Jag plockade lite sen snyggade till mig & åkte till Jobbet!!!

 Åh just de Kikade ju på Så mycket Bättre i går på fryan JISSES va Bra det va & Dileva & petter Va GRYMMA!!!




SÅÅÅ GRYYMT man kan ju ALLTID hoppas att det släpps en Skiva med dessa braiga låtar!!! och Jag kommer Fotsätta kika på detta Program!!!

Jag har iaf Jobbat Idag!!! det har gått bra Ganska Bra med Kunder & Kassan stämde Nästan..,
Efter Jobbet hem och äta,,, sen åkte vi in till daniels lillebror som fyllt år,,, det blev Lite Fika & Annas GOOOODA bullar!!! MUUMS,,, ännu mera Onyttigt i magen,,, FYY mig,,, men hoppas på att Hinna köra några Pass nästa vecka,,, OM D är hemma i tid,,,
Nu fick han åka in & jobba lite,,, SUCK,, det lär bli saltning i natt & färskingarna behöver lite Hjälp & instruktioner,,, men bättre att han åkte nu än i Natt!!! :P

Jag slö kollar på beck,,, men ska krypa ner i sängen,,, smått illamående av alla onyttigheter jag ätit i helgen,,,,

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Önskar dig en fin fin vecka fina du!!!!!!!!!!!!!

Älskar dina läppar i inlägget ovan tihi,, Pözz;)

2010-10-25 @ 16:19:08
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0