Söndag....

OJ va helgen SWIICHAT iväg,,,, kan bero på att jag Jobbat HELA helgen.... så nu ser jag fram emot 2 lediga,,, JIHOOO!!

I fredags va vi som ni vet på After Work,,, Vi blev bara 8 st så vi Bestämde oss att för att äta på olearys,,, eftersom vår Praktikant Anna jobbar där och kunde va med & äta med oss innan hon började,,,
Det va Jätte god mat & skit trevligt sällskap Jag har Tamefan dom BÄSTA kollegorna Vi har så SJUKT KUL JÄMT skratt kramp All the Time,,, HAHAHA!!!

Praktikanten Anna & Fina Pär


nicke Pick,,,


Kjelle Wannabe Happy meal!!




God mat


Strawberry Daquiri GODASTE drinken... Dock stor risk för Frusen Hjärna.. AJAJA




Fina Oscar Å ja


Lite snack & Mys hemma Hos Pär & Jenny


Chips Pose av Fina Rickard.. med Fina Emma & Fina Edward i soffan,,


Hrmm., vad Gör HAN??


katten Moa,,,, en Knepig en,.... =)


Edwards Party Trick,,,,


Vi åkte hem skapligt edward Körde etersom Han skulle springa tjurruset och Jag skulle Jobba!!Men det va en Toppen kväll Tänk att vi har såå sjukt kul JÄMT!!! Galet!!!

Lördagen Jobb ganska bra med Kunder,,,, så dagen gick Fort!!! Hem hämta Familjen sen tog vi en Prommis till Fam Åberg där vi fick god mat & grogg,,,
Barna lekte och Bråkade,,,, hih det va Full Fart.... jag Fotade Lilla SÖTA Moa lite,,,, Hon är så fin,,,,
bilder kommer,,,
tusen tack Det va TOPPEN mysigt!!! där blev det åxå en relativt Tidig kväll,,, shit så trötta vi va!!

Idag har jag Jobbat,,, även denna dag Har gått FORT!!!
Nu Sover Linnea Ida kikar på en film på sitt rum det är nog inte länge kvar till hon slocknar åxå,,,,
Våra Trotsiga Troll,,, bråkar & bråkar,,, Ida är JOBBIG,,,,förstår INTE vad man säger då man säger Ifrån... Suck men Det blir välan bättre,,,,

Själv sitter jag I soffan och slappar ONT ONT i ryggen,,,, men i morgon blire Naprapaten,,, Hoppas han kan Lösa mitt onda,,, la ut en Fråga förut vad jag skulle ta på mig,,, HIHI fick en massa Braiga Förslag,,,,
Så blir väl till att Raffsa fram nåt anständigt,,, för man lär väl få klä av sig,,, Hmmm,,,

& i morgon kommer en av städfirmorna hit & kikar & sätter Pris på Städningen,,, Hoppas vi kan komma igång redan denna vecka,,,,
D har gjort så fint idag tack hjärtat!!

Hoppas ni har en Fin kväll
Kram på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0