AJajAAAJ

OO shit jag har redan NU träningsvärk från Gårdagens Karin pass,,,,
 SHIT Mina BEEEN men GRYMT kul & Jobbigt BRA pass karin,,, Hoppas på att kunna köra VARJE onsdag... :P

I går va det Jobb till 16 sen hämta barnen, Ida på dagis och Nea hos en dagis Kompis,,,, dom hade haft det så mysigt!!!
Sen hem svida om & Invänta att D skulle komma & Byta av mig så jag Kunde åka & träna...
Som jag sa GRYMT jobbigt!!!

Idag Jobb på efm... Mamma Hämtade barna på dagis D är på Liten konferens med Jobbet på HAVET.... huu i denna STORM glad att en annan som har kryssnings panik slipper,,, :P

 Så efter Jobbet till Moderen fick lite mat & fika sen kollade vi på Idol,, Linnea somnade men Ida höll igång,,,, hon ville hem... hihi Gumman...
hon är så Underbar nu.. pratar som bara den... Lill gammal... Mamma/Ida & nea spelade memory förut då ville Ida ta flera  kort.,...
NÄ du får vänta sa mamma.... då säger ungen....
Mäh guuud Va pinsamt... HAHA vart har hon hört de??
& då vi åkte hem sitter hon i bilen & babblar ALLT för att INTE somna...
Och så: mamma det äj Möjkt ute,,
JA jätte det är ju kväll sa jag alla barnen sover,,
AA nala & Tenteton äj i himlen... sover dom däj???
Gumman Hon pratar OFTA om katterna... sen va hon så orolig att jag skulle Glömma Nova i bilen för Hon skulle ju In med oss i Huset & sova... mammas HJärta...
Sån djurvän Hon & Nova har en Speciell relation ida kan klänga & klappa & grejja med Nova Hur mycket som helst Och nova Finner sig i det,,
Linnea är Inte lika tajt med Nova... då Linnea va Mindre & va på Nova "fräste" hon gärna till åt henne,,
Nu sover dom sött... jag ska åxå krypa ner Börjar tidigt i morgon,,, & vi har Möte det ska bli trevligt med Fredags frukost!!!

Idag på jobbet fick jag en Fin kund... jo han ser ganska Bra ut!! :P
han sa:
Gud va du är TREVLIG!!!
Åh tack va snällt!!
Jo det verkligen Lyser om dig du är så Glad JÄMT!!!
Men Tack så mycket va Kul att höra !!!
Fortsätt så & ha en bra dag... Blink Blink... HIHI

Så ja TACK du Trevliga Kund... det är sånna dom han & alla andra härliga kunder som berömmer oss på Jobbet att vi är såå trevliga & service minded att jag bara ÄLSKAR det jag Gör!!!
& att jag kan ta dessa SURA otrevliga Människor som dyker upp!!!
Sen att jag har dom bästa Kollegorna & Bästa CHEFEN gör inte saken Sämre!!!
TACK ALLA NI FÖR ATT NI ÄR TOPPEN!!!!

Nä ta hand om er alla
Kramen Fia!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Visst är du världens trevligaste! Tack för alla rara kommentarer du lämnar hos mig, dom värmer alltid! Kram

2010-09-16 @ 23:16:51
URL: http://technologyforthesoul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0