Cirkus & Feber!!!

I går va jag ju Ledig Dagis va stängt.... Så Hanna med barn & My med Ett av sina kom förbi på Lunch jätte mysigt,,, jag har fixat lite Plock så man kunde göra sin egna kycklingsallad med pasta & en mass annat gott.... barnen fick Köttbullar Mina Egenrullade,,, :P
Det va Full Fart på ALLA barnen Tack & lov Kunde dom vara Ute & leka,,, Ganska fint Väder Dock Lite kallt,,,
Linnea Cycklar MASSOR nu så kul,,, på Sin STORA cyckel som vi fick av Fam Lagsjö,,, Hon är SÅÅ stolt,,, :P

Jag kan sakna Mammaledig heten då vi träffades med våra små & fikade /tjattrade vare dag... det va så mysigt!!! Får väl se om det blir en till NÅN gång,,, Inte som det känns nu,,, men man vet ju aldrig... :P

Efter denna myslunch lämnade Hanna kvar Jack här & åkte på Simskola med Kalle,,,
 Jag Plockade undan & slappade en stund....
Hanna & kalle kom tebax och vi käkade lite till sen åkte vi in på Cirkus Braziljack,,, Det va OK,,,, som alla andra cirkusar,,, Ida tjatade från vi satte oss på dessa HÅRDA bänkar,,, När kommer Hästarna NÄR KOMMER HÄSTARNA???? shit jag Tror att hon kommer bli en Häst tjej.... oo jag vill inte Gillar inte hästar så värst Stora djur,,, :P  Men jag har åxå gått på ridskola en gång i tiden.,... Men det va Inte min grej.... 
















Barnen va trötta hade cirkusen hållt på 15 mminuter längre hade ida somnat i mitt knä... så det blev ZZnark i bilen då vi åkte hem,,,,

I natt vaknade jag av att ida yrade & pratade i sömnen,.. SUCK Hög feber 39.4 mitt i natten... så ipren & vatten sen låg den lilla Kaminen Mellan oss i sängen.... Hostade Snörvlade,,,, så det blev inte mycket sömn,,, Stackars d som åkte kl fem till Örebro han ska jobba och kommer hem i morgon kväll,,, SKIT åxå,,, 
Får se om hon har feber idag har inte tagit temp ännu .... så ev blire till att Vabba i morgon det är PRECIIIS va som behövs på jobbet nu.... HELSKOTTA MEN vad gör man??

Vi har iaf ätit frukost nu & haft fiskdamm.... 
linnea har läst Högt ut sin saga hon gjort.... Jätte spännande om Blommor/prinsessor/skölpaddor....






Sen har jag Även Bokat & Pröjsat 5st Biljetter till Billie Jean Live Tribute på Annexet i stockholm 29/10 ska bli såå kul Men Darin,Eric Saade & Fler,,,, Jag,Mamma,syrran & hennes Barn ska gå... MYS
sen på Söndagen 31/10 ska jag sälja lite kläder & Leksaker på Barn Basaren....
Nu är det rensnings dags!!! :P

Så min Bästa Mamma Kommer hit sen & tar Barnen så jag kan gå igenom alla Barngrejor på Vinden,,,, Ingen Ide att spara allt.... ska bli Sköönt att kika igenom allt,,, Måste även kolla Vinterkläder till Mina tjejer om det finns så det räcker denna vinter,,, :P

Hoppas Ni får en Fin dag,,,,
Här skiner solen dock bara 13 grader ute i skuggan.... jag ska ut & sätta igång vattenspridarna & vattna på Gräsmattorna.... det behövs,,,

puss på er
FIA
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar oxå mammaledigheten är avundsjuk på syrran min som snart får bebbe haha... men de blir nog inga fler här....



Lilla IDA får krya på sig, kram på er

2010-09-08 @ 10:26:00
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0