Kom å KÖÖÖP!!!

HAHA ja jag Tjuvstartar Lite inför Basaren OM jag nu får en plats,,, :P HOPPAS
Ska sortera utt det sista nu....
Så har ni vägarna förbi kom in i vår just nu "basar" källere & kika på Kläder & Bebis leksaker,,,
Har från stl 56-92 & vissa 98....

Kompisen Ellinor Köpte Den fina Åkpåsen jag hade Eskimå star en svart den har varit hel Fantastisk Ida har legat ute Året om i den med bara ett tunna kläder den har blivit VÄL använd!!!

 Satte ju ut endel Po.P i Sn idag men Ingen som har ringt ännu kanske va För dyr.. är ju inte van att Sälja,, :P men jag får välan sätta ut igen dårå,,,
 Ida är pigg idag så det blir dagis i morgon Hoppas hon inte febrar in igen....

Nu sover hon så jag ska passa på att sortera det sista!!!
men som sagt

KOM Å
KÖÖÖP om ni vill!!!!


KRAMEN
FIA

Ops Nu ringde det en man,,, han Tog Skaljackan & brallorna,,, SKÖNT skulle Möta honom på Jobbet i Morgon!!
GREAT... vill bara bli av med sakerna som nu står & tar Plats!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Neee tjuvstarta inte...känner ju inte dig men vill ju handla av dig.... hoppas att du har någe kvar till basaren...om du får något bord....oj oj inga bra odds för mig, men hoppas att säljandet går bra ;)

2010-09-09 @ 13:21:46
Postat av: Jessica

Du har inte möjligtvis någon Vinetrjacka & termobyxa i strl 987104? :P

2010-09-09 @ 19:31:42
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj

98/104 menade jag juuuuuuuu

2010-09-09 @ 19:32:22
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0