lördaaag

Idag har det jobbats,,, barnen va hos farmor & Farfar och D åkte med veteranbåtsföreningen & åkte stridsbåt 90 och Gjorde studio besök på SSRS han va nöjd,,,
Så även barnen som Åkte till Nynäs & kikade på Massa Djur Kossor/grisar/hästar mm,,,

På Jobbet gick det bra Det va EN HEL DEL,,, lönehelg,,, så dagen SWOOOCHA förbi,,, jag Smet 2 timmar tidigare,,, Syrran med Barn kom hit med min Jacka,,, :P såå Nöjd,,, vi Myste Åt middag på Long & kaffe Här hemma,,,
Tack Underbara SIS för att du Kirrade jackan åt mig,,,

Nu slappar vi i soffan,,,,Barnen smaskar på Sina Godisar!!!
Jag är ÅXÅ sugen som SATAN men det blir en Riskaka med smak senare,, :P Lyx,,
I morgon innan Jobbet & Frukost tänkte jag gå en prommis,,, eller om jag tar det i morgon kväll kanske,,, Sovmorgon e ju aldrig fel,,,

Måste bara berätta nea va såå rolig,,, hon berättade att dom hade fått MOTROS & FLÄSKLÄPP på dagis i Torsdags,,, HAHA va vi skrattade MOTROS,,, hihi men Hon gillade Rotmoset,,, Åt massor va hon sa Själv iaf...

Nu snarkar Min sambo,,, :P jo vars här är vi Pigga på kvällarna det är ju LÖRDAG,,,,haha
Jag har gjort det TRÅÅKIGASTE men kan,,, betala Räkningarna,,, BLÄÄÄ men ett MÅSTE,,,
Ska göra Matlista Igen och Storhandla,,, på tal om de så skulle ni ju få VV receptet på Goda kräft rätten vi Åk i går,,

Klicka HÄR så kommer ni till receptet!! GRYYMT gott (tack niklas för Topset)


Jag ska Borsta bort alla Tand troll på Kidsen,,, sen PÅ med Pyjamas,,, Måla Naglar och sen bara VA,,,,
Jobbar time i Möra Igen,,,

Hoppas Ni får en FIN lördag!!!
KRAMEN
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0