11 SEPTEMBER 2010

Idag är det Lördag IGEN,,,, och vi har som VANLIGT en massa Vi Måste göra VIKTIGAST måla Limmträbalkarna & fixa lite plocka upp ALL fallfrukt så det Inte ligger & Ruttnar i vinter,,, så en massa FIX,,,, men skönt då det är Klart,,, Vi skulle behöva få upp tak på altanen Innan vintern så vi kan ställa bord & stolar där under,,,

I går va det Jobb igen SÅÅ skönt att åka & jobba det va ganska Lite Kunder,,,, men skoj iaf.... Bästa Kollegorna va på Fredags humör,,,, :P dock

Det va bara EN kund som vi alla OGILLAR säger bara AMEX kunden,,, han va Inne & va Otrevlig & Idiotförklarade mig & Terrores!!! GUBBDJÄVEL,,,, jobbigt för honom att vara sur & otrevlig HELA dagarna,,,, Trist Liv Lixom,,,
Tur att vi vet hur han är så vi bara Skrattade bakom hans rygg då han KLAMPADE ut  ur butiken.... :P hahahaha

Väl hemma Hade vi fredgsmys med grönsaker & dipp,,, Ungarna va Nöjda,,,,

Natten till onsdag hände det lite saker i vår lilla stad eller nä i våra kvarter som annars är så lungt!!! det kastades Brandbomber på skola & dagis som tur va självdog men en Brandbomd kastades på en villa där Ägaren Turligt Nog Vaknade och gick upp för att kolla & såg då att det brann vid hans ytterdörr som han kunde släcka själv,,, Jisses hans BARN/familj låg och sov på övervåningen,,,, Helt sjukt det har kunnat sluta ILLA,,,,

Dom har nu fått tag i Gärningsmnännen,,, Håll i er
2 killar 12 & 15 år gammla!!!???? VA fatta 12 år då går man i 6:an va?? eller 7:an kanske
Då jag va Tolv fick jag Först & främst inte vara ute längre än 10 på HELG vardag va de nog 8,,,,,bara tanken att ett barn gör en sån sak för är man 12 är man BARN,,,,, SJUKT man blir ju svettig .....
FÖRÄLDRAR???? finns de?? hade ugarna Rymt?? eller får en 12-åring vara ute till fyra på natten/morgonen då det är skola dagen efter!!??JAG vet att det finns barn som har föräldrar som INTE bryr sig vilket är HEMSKT!!

MEn stackars föräldrar OM det nu va så att Ungarna rymt ut & gjort detta.. va HEMSKT det måste kännas som förälder att ens BARN  gör en sån sak,.,, dom har Kunnat haft ihjäl en hel familj,,,, och brännt ner både skola & dagis.... Vad är Tanken?? Inte fan går tankarna att det är Häftigt när man är 12/15år... eller???
 OM så vadihelvette har barnen fått för Uppfostran,Om dom stackarna fått nån alls??
,, shit jag vågade inte ens säga Kärring till mamma.....
Jag VET att uppfostra & föra barnen in på rätt bana INTE är lätt men jag ska iaf göra ALLT i min makt för att Mina Tjejer ska få en bra uppfostran och försöka köra lite med samma mynt som mamma gjort för det har fasen lyckats...
& jag hoppas för mitt liv att dessa familjer får hjälp på ALLA plan nu,,, så deras barn inte gör om detta då kan det bli ÄNNU värre,,,,
Nog om det!!!!

Idag är det iaf 11 Sept Terrorattacken mot USA.. då hela Världen skakades...





KATASTROOOF.... Fyy så ikväll Tänder vi Ljus för alla som omkom denna dag!!!även alla tankar till familjer/vänner som förlorat någon i denna Terrorattack,,,,

Det är Även 7 år sen Anna Lindh Avled
Alla Tankar till hennes annhöriga på denna dag!!!


Ta hand om varandra!!!
& ha en fin fin Lördag!!!

Vad ska vi göra Idag frågar D Ida,,, Vi JÖJA BUS,,,,,¨
Bus?? AA Lek BUS!!! hahaha Gullskrutt!!!
Linnea Håller på att hänga upp alla sina Dockkläder på galgar,,, hon fick lite nu när jag rensat,,, :P

Kramis
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0