Pustar!!!

Jo vars Jag pustar ut i soffan!!!
Villken Vecka,,, och Helg,,,,
Jobba Jobba Jobba... och andra Aktiviteter....

Nu har vi Iaf fått Gräs Äntligen det Är såå skönt.. som jag sa till Grannarna ska bli Mysigt att rulla snögubbar utan att få lera med sig!!!
Daniel har varit så flitig med vattnandet!!! det är ju ett Måste om de ska Rota sig!!!
I fredags började jag inte förrän efter lunch,,, så jag hann med att plocka här Inne & sen ut för att Klippa gräsmattan,,, MEN vår Klippare ville INTE vara med längre och stark som man är drog jag snöret ur den lille rackarn så grannen va snäll & lånade ut sin...
Tusen tack!!! så mattan blev Klippt sköönt!!  Lämnade barnen på dagis Slängde i mig lunch fräscha till mig & in till jobbet...
Jobbade jag till sex sen hem då höll daniel svärfar & bengan ¨på med Gräset,,,, jag gick in & fixade Lövbiff Wok,,,, sen Natta Barn,,,,

Men Shit va Kallt det blivit ute,,, brrr typ 3-4 grader på Nätterna.... så nu har vi satt på Värmen i huset igen & värmegolvet i badrummet... Mys....
Jo jag Gillar hösten denna kalla FRISKA luft!!!
Vi fick en Undebar sommar med Massa Bad & sol så Hösten är välkommen Hit!!!

Lördag vare Jobba men drog en timma tidigare Daniels Kusin hade lite Bröllops fest,,,, det va Trevligt & God mat,,, Barnen va trötta så vi va hemma vid halv Nio,,,, somnade som stockar ALLIHOPA!!! :P

Idag började jag & några kollegor nio istället för 11.45 för Varuplock,,,, Suck,,, fullt med varor vi fick väl upp 5 pall men det är 8 kvar!!! jisses Och nya kommer på Tisdag,,,,
men men ett bra tecken vi säljer som SVIN!!! :P

På tal om SVIN GRR åå jag hade en så IDIOT kund i lördags.,,,
det tar LÅÅÅNG tid innan jag blir förbannad och jag kan ta dom Flesta Typer av folk,,, men denna Otrevliga/tjuriga SKIT KUND,,,, ( jo man får säga så).., va sååå förbannat otrevlig,,,,

Hon & hennes man kommer till mig i Informationen och undrar vart vi har lagningssatser till Cyckel,,,, jag Förklarar snällt att dessa TYVÄRR är slut ,,,,
varpå hon ifrågasätter VADÅ SLUT???? med SUR Ton,,,,
Jo dom är Slut men beställda så det kommer inom kort,,,,
men så kan man inte ha de säger hon.....
Eh Jo är det slut så är de,,,,
Men hon bara fortsätter att GNAGA,,,,
Har man ett sortiment så har man då får INGET vara SLUT,,, BLA BLA bla......
Ja tyvärr så är det så att vissa varor tar Slut .
& jag Hänvisar till några konkurrenter som kan tänkas ha....
men NÄ hon Ger sig INTE fortsätter Muttra HELA vägen till Kassan om att  det va det värsta Att varor är Slut,,, BLA Bla.... ÅÅÅ jag HATAR HAAATAR då Man MUTTRAR,,,, och Inte våga stå kvar och ta en Diskussion,,,,
GRRRR jag Bet mig HÅRT i tungan,,, & va NÄRA att be kärringen dra åt helvette,,,,, PUST sånna där ska bara Sitta Inne & inte öppna käften kan man inte Föra sig bland folk ska man Inte UT!!!!

Jo vars Man får stå ut med Mycket.... men vi får OFTAST posetiv Feedback att vi är så trevliga & hjälpsamma,,, MEN det finns dom som kan förstöra en hel dag!!! BLÄÄÄK säger jag,,,,


Nog om det,,,,
Efter Jobbet idag vare bara att åka hem & fixa Middag,,, D höll på Ute...
Så eftersom min käre sambo fryst in 2 kilo Färs blev det både till att göra Köttärslimpa & rulla Köttbullar med HJälp av Ida som rullade såå fina Bullar,,,,
Gott vare åxå,,,, men sås & Svärmors egna Lingonsylt,,,,
Mätta blev vi allihopa!!!

Nu har jag en liten Toning i håret,,, & D har sorterat tvätt,,, skönt,,,,
I morgon e jag Ledig Dagis är stängt... så Bästis med barn & ev My med barn ska komma på Lunch,,,,
Jag har inte hört nåt från dig MY,,, om ni kommer eller inte,,, jag har iaf handlat allt till lunchen,,,, det ska bli Mysigt!!!

Nu ska jag Skölja ut färgen & sen gå & sova.... TRÖTT....
Ida hade INTE sovit idag på dan så hon somnade på 2 sekunder,,, så jag ska försöka hålla henne vaken i morgon åxå...
Iofs kanske bra att få henne att sova vi ska ju på Cirkus Braziljack i morgon kväll,,, så hon orkar med det!!!

Hoppas ni haft en Bra Helg,,,
Kram på er
FIA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0