SKUUUMT

Inlägget som är Innan VAD ÄR DET??? ingen aaaning,,, måste kolla Mobilen om jag Råkat MMS;at på nåt vis skumt,,,
Ibland är det där Ibland Borta,,, ????
Nåväl,,, Dagen Har gått FORT jag har Liite lugn,,, det mesta av Mina nya saker till min avdelning är Uppe,,,, NICE och idag gjorde jag Min FH,,, (fullt i hyllan) SÅÅÅ SKÖÖNT fick ut en massa saker,,, så nu Ro i sinnet igen,,, :P

Efter Jobbet HEM,,, D hade hämtat barnen ... och höll på med MIDDAGEN,, jag bara ÄÄLSKAR att han NU jobbar 7-16 fyy faaaan va Underbart!!! att kunna turas om att Hämta barnen,,,
 ÅÅ gud så jag Längtat efter detta,,, och GUUD villka HUND år vi haft,,,
Som han Jobbat dygnet runt & Som jag Slitigt för att få ALLt att gå ihop,,,
Men nu så,,, Kanske han kan börja Vabba åxå,,, han har 2 vab dagar på Linnea som nu är 5år och INGEN på Ida som nu är 2 år,,,
Så nu kanske vi kan Dela lite mera LOVE IT!!! man kan säga att NU är vi en FAMILJ!!! en SVENSSON,,, :P Häärligt!!!
Och jag tror att D Älskar detta Lika mycket som oss,,, han är lixom på Bättre humör!!! inte lika Trött Jo vars Ibland men han har ju HÄCKEN full med allt!!! men i det stora hela GLADARE!!!

Jag Svidade om åt en smörgås och åkte på Ett Medel pass Med BÄSTA Karin jobbigt pass som vanligt!!! men jag ÄLSKAR DET!!!
Och idag va en Speciell Dag,,,, BÄSTISEN va med på Gympan,,, Vi har gjort en liten DEAL,,, hon hänger med på Golv gympan och jag på ett Spinning pass,,, och jag HATAR spinning,,, URK kanske för att man är så Fet & inte orkar,,, :P men Idag va Hon med på Gympan & va SUPER duktig,,, Trots dålig kordination!! :P hihi NÄRÅ,,, så nu ska vi boka ett Spinning pass som jag kan Haka på,,,
Jag har ju Även Lovat Suss på Jobbet Att haka på henne på Spinning hon är ju Ledare Åxå,,, :P så det Närmar sig!!!

I går va jag Inne på Vero Moda,,, Hittade MIN vinter Jacka jag bara MÅSTE ha i år,,,jag har inte köpt Vinter jacka på flera år,,, förra året sydde jag In min Kappa eftersom jag Tappat några kilo,,, :P så den hade jag,,, men i År Nu ÄNTLIGEN kunde jag ha denna SUPER snygga jacka,,, MEN,,, den fanns ju Inte i min storlek,,, SKIIT åxå,,,
MEN den fanns i Södertälje så BÄSTA syrran åkte dit & handlade en till mig,,, så ev på Lördag kommer hon & barnen hit på Mys,,, och Lämna jackan,,, TUSEN tack BÄSTA syrran!!!
Jag jobbar hela Helgen så det blir lungt,,, men jag Hoppas på att kunna sluta 14 istället för 16 kompa några timmar,,, men det är ju Löne helg så det kommer nog bli MASSA kunder KUL!!!

Nä nu har nog D somnat hos Ida,,, så jag ska Åxå  krypa ner,,,

SOV GOTT
KRAMEN
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bild på jackan sen va???? ;)

Låter härligt med mer Svensson liv, kram J

2010-09-23 @ 05:44:37
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0