Tonat!!!

Nu har jag tonat håret!!! Sköönt hittade ju I morse några nya gråa Strån,,, EH ja se
riöst!!! Även en ung snärta som jag kommer bli gråhårig,,, HAHA även om jag Inte är ett år över 26 :P ( i sinnet iaf)

Måndagen bestod av Jobb några Timmar på Fm,,,, Hämtade tjejerna Hem åt lite mellis,,,
på kvällen blev det ett Aqua Fys pass med Pia,,, SHIIT va Jobbigt det va,,, HAHA My & jag höll knappt på att ta oss ur bassängen,,,,
Men djävlar va vi tog I och Skönt vare åxå,,, även om jag höll på att  bli Drunken,,,, :P

Tisdag va Min lediga dag,,, hade en massa planer att göra,, men det blev lite Trädgårdsfix plocka bort fall frukt & ute möbler,,, Fixa lunch sen ner på stan & klippa Barnen,,, Dom va såå duktiga!!!
Linnea har varit hos frissan EN gång under sina 5 år i livet!!! Ida Aldrig så ja det va på Tiden,,,
Nea blev av med c:a 1dm,,,, :( men Nödvändigt och nu kan hon ha Utsläppt,,,, utan att det Tovas !!!!
Ida fick lite mera Page,,, och Liite För kort Lugg men det växer ut!! :P

Efter Klipperiet till Nyk och handla Fiskar till neas skål,,,
Sen hem,,, Fixa Våfflor,,, MEN våffeljärnet va TRASIGT!!! så jag fick steka Smeten,, så det blev Våffelkaka!!! Gott iaf,,,,
NEJ Inte för mig jag mumsade Pasta & kyckling,,, men barna åt!!!
Sen åkte jag & nea på Simskola D va på Plog möte i Flen,,, ja det är dags att planera sånt åxå,,,
Mamma & Nisse passade ida!!!

Idag va det lite jobb igen,,, Skojsigt som vanligt & Bästa beskedet EVER!!!
Bästaste Susanne fick Jobbet som butikschef hos Oss,, ÄNTLIGEN är det klart,,,
SÅÅÅ sköönt GRATTTTIS !!!
Vi kan inte vara ett bättre GÄNG nu,,, ÅÅ vad jag Bara ÄLSKAR mitt Jobb SJUKT mycket & mina Arbetskamrater!!! TJOHOO!!!!!

Nåväl,,,, Nu ska jag ta en Frukt & fortsätta Kika på Berg flyttar in,,, HON ÄR GRYM Karina!!!!
Arja verkar åxå vara en Sköning,,,,!!!

Hoppas ni får en Mysig kväll,,,,,
I morgon eter jobbet ska jag Träna Moves,,, HUU hur ska de gå?? men skoj skare bli!!!

shit nu kom en Typ Ryss & ringde på dörren,,, Halv tio?? D öppnade Killen snackade på knackig engelska och ville sälja Tavlor,,, D va Underbar!!!! han förklarade bestämt på även han knackig engelska,,, AJ no Intressed of bil,, ... pictures,,, HAHAHA gud va jag skrattade!!! Min Älskling!!!
knepigt det är att så fort man ska snacka engelska Fast man kan,,, blir det som om man får tung häfta!!! men KUL va de!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0