12 ÅR!!!!!

OOOoo Idag firar jag & D 12 år Jisses VART har denna tid tagit vägen???
Puss Min älskling!!!!
Det kommer han att fira på Krogen Med sina vänner & Stripp tease HAHAHA men det Unnar jag Honom BIG time Jag har ju festat på massor nu & Åker till Kroatien på Torsdag men Iaf Puss MIN D!!!!


Nu är jag på jobbet med min ONDA mage nu gör det inte ont i Bikini linjen Utan Magn och ut mot sidorna Känns som Träningsverk i Kärlekshanddtagen... som lixon Pulserar,, AJAJ ibland hugger det till Ordentligt... MEN jag fick ett BRA chema idag TACK!!! och Hoppas på Att kunna smita Hem tidigare....
Och eftersom D ska Bort med Grabbarna ska jag & tjejerna MYYSA!!!! undrar Om NÅN vill Umgås med en Halvdann mamma & Busiga Barn??? Ni vet vart ni kan Nå mig!!!

& Idag skulle Min Mormor Rut fyllt år åxå.. =( uuhhh va jag SAAAKNAR henne Massor,,, ÄLSKADE mormor men vi syns Igen.....


& vår DUUUKTIGA Ida somnade Igår UTAN napp....
Frågade EN gång efter den Inge gråt INTE ett gnäll ÅÅHHH va jag är STOOLT!!!!
Så Härmed Är IDA nappfri!!!!


WHOHOOOOO som Homer säger!!!!




Hon skule få rköpa sig EN stooor Godispåse Idag som BElöning!!!

Nu ska jag ta en till alvedon & Slutföra kassan
Sen ta ett kassa pass & går hem kl 14 idag sköönt VILA VILA doktorns ORDER....

Ha en FIN lördag!!!
PUSS
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0