AJajajajaAAAJ

Fanshelvettesskiit va ONT de gör I magen... OO Jag har ALLVARLIGT svårt att GÅ Speciellt efter Gyn besöket I går,,, =(
All såg "normalt" ut... gjorde ultra åxå INTE gravid (tack för de)
MEN Urinvägsinfektion (trodde hon) som vandrat lite FÖR långt... det va de enda hon kunde komma på....
Provet visade lite men inte så mycket & eftersom jag Lchf:ar och dricker 4 liter vatten om dagen Kissas de endel åxå....
Så jag Va Idag in med ett Morgon prov... och hämtade meducinen hon skrivit ut!!!
Jag är För övrigt Hemma Idag....
Ingen höjdare att Springa runt på jobbet då man knappt kan gå,,, och jag ska ju Jobba HEla helgen så jag Kurerar mig Idag....
 lämnat barnen på Dagis sköönt.... slappar ska åka till pappa strax eftersom dom kommer & städar här....

Så puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0