OJOJ

Va tiden rusar iväg....
I går va jag ledig SÅÅ nice.. Barnen & Jag åkte till Tessan,Alice & Sigge på Lite Lunch och fika jätte mysigt... snackade skit & bara VA... såå skönt...
Vi känner varandra så bra så vi Behöver INTE prata JÄMT... man kan Sitta Tyst & bara Fundera Åxå SÅNT gilla ja,,, Även om Ja gillar Att Snacka åsså... =)

Idag har ja Jobbat... dagen gick fort Gick med Emma på Stan en sväng och Innhandlade ett RÖTT läppstift SJUKT snyggt Jag har INTE vågat förut men Nu hittade jag en så SJUKT snygg NY Röd färg Max Factors Nya Läpp Stift Penna som är som en Tusch penna (Tv reklam nu)
 Så jag KUNDE INTE motstå TACK Emma För Stöttningen... =D

Efter Jobbet HEM och då va Middagen Fixad... jag bara ÄLSKAR att Min D tar detta med LCHF på Fullaste allvar,,, så han hade lagat GOOD Kyckling med Jordnötssås & Gjort sallad!!!
Datorn stor på Bänken med receptet Uppe han hade Googlat på De... =) GILLA!!!!

Kyckling med Jordnöt - och kokosnötsås

2-4 Portioner

4 Kycklingfileér
4 dl Kokosmjölk
8 matskedar jordnötssör
1 lime
2 tsk sambal olek
3 dl grädde
salt
peppar

Börja med att tärna kycklingen i 2*2 cm stora bitar. Stek dem i en panna med smör så att de blir genom stekta men låt dem inte ta färg. Salta och peppra. När de är klara lägg dem åt sidan i en annan skål eller dyl. I stekpannan häller du i kokosmjölken, saft från en lime, sambal olek och ett krm salt. Låt det puttra i 5 minuter och häll därefter i grädden och jordnötsmöret. Låt det puttra tills såsen tjocknar och häll i kycklingen. Låt stå tills kycklingen blir varm och servera med en grönsallad
.
(ta bara 1tsk sambal om barnen ska äta det blev liite starkt)

Sen tog D & Nea en prommis med Nova Linnea cycklade...
Då dom kom hem Åkte Jag & solade lite... Grunda Innan Kroatien på Torsdag... =)

Nu slappa Till BB idag är de fan KUL... Jag Måste Säga att jag bara GILLAR SIMON han är HELSKÖN!!!
MIN FAVVO... det är nog Norrlänningen i mig som Kommer fram lite.. =D
"JA ÄLSKA DU JA"!!!! *ASG*

PUSS på ER
FIA


Kommentarer
Postat av: Caroline Dyfverman

Åhh det där lät väldans gott, tåls att prova.Kram

2011-04-06 @ 13:08:38
URL: http://cdyfverman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0