OJOJOJ

SATAAAN va vi hade trevligt på Personal Festen SOM ALLTID!!!
Vi åt god mat på Kossan sen vidare till En lokal som ricky fixat!!! toppen vi hade med oss lite snacks & dryck det va GRYYMT kul...
Såg både Ufon & Imeterade fågel turken!!! hahaha Jag hade ONT i magen då jag vaknade på Fredags morgonen för att jag skrattat såå Mycket!!! hihi UNDERBART!!


KLicka på Bilden...för att komma till Fotona!!!





Nu är jag på Jobbet KUL NOOOT =) det är ju FIINT väder ute MEN bara 50 minuter Kvar sen får vi 3 stackare SOm är Kvar komma UT i solen & Mysa....
Det står grillning på Chemat i kväll.... MYSIGT sen är ja Ledig 2 dagar.. Eller ledig? Ska ju Inventera på Måndag efm... Men men KÖR BARA KÖR!!!! =()

GLAD PÅSK
PÅ ER
PUSS
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0