PUUUUST!!!!

Herrejisses jag Hinner ALDRIG blogga.... =( full fart med Jobb & Familj....
så jag slänger ihop ett litet Inlägg nu....
Jobbade ju Lördag.... Söndag lunch hos svärisarna & sen Grilla hos Fam Åberg GRYYYMT mysigt... och FÖRLÅÅÅÅÅÅT fö att jag satt sönder stolen.... =(

Måndag lite Fix i trädgården... och sen In & Inventerna några Timmar....
Tisdag möte 08.00 på Jobbet sen jobbade jag till 18.15 LÅNG dag.... somnade på STÖRT...
Idag jobb till 18 åkte till willys & storhandlade D hade möte Mamma & Nisse Hade hämtat barnen på dagis... tusen tack igen NI är bara bäst!!!

I morgon slutar jag 14 YAY det va evigheter sen känns de som,,,, då ska jag Fika med FINA vänner Hoppas på Bra väder så vi kan Vara UTE!!!

Fredag slutar jag 13 YAYYYYY Kompade några timmar!!! sen LEDIG HEEELG!!! ännu mera YAYYYY!!!!

Jag har Beslutat att Börja jobba 100% nu,,, (kört 85 innan)
Linnea börjar ju skolan till Hösten & då finns den ingen anledning att börja sent.... nu börjar jag 11 istället för 9:45
och jag jobbar 8-14 istället ör 7-16.. så vi kör!!!
& D jobbar ju BRA tider nu så HAN hämtar ju barnen då Jag jobbar sent!!!


Ja JAG VEEET jag Lovade lägga Ut Min 3 veckors Matlista på Bloggen.... HMMM jag kanske ska Fota den och MMS:A om ni kan Läsa Mina Kråk fötter....
och ALLA recept har jag Googlat Fram!!!

Vi får se den kommer kanske sen!!! =)

Puss på er
Alla fina
som fortfarande Kikar in....
Trots DÅLIGT med uppdatering....
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0