SÖDERTÄLJE....

Fredag underbara Fredag!!!
Jobbade 8-13 sen hade mamma Hämtat Barnen & vi möttes upp & brassade till Södertälje För en Massa Syskon myyys!!! och Syskon barn MYYYYSSS...
vi har så grymt Kul så vi ses...
Dansar sjunger kramar & SKRATTAR nää fan AS GARVAR!!! UNDERBART jag har den BÄSTA familjen EVEEER!!!


Sen att Syrrans Ex kom förbi gjorde inte saken Sämre, Han e Grym & en av VÅR familj.....
Vi grillade skit gott Kött Med tillbehör...
Tjejerna lekte med Barbie och Busade med Kusinerna....

Bjussar på Lite Foton Från dagen.....För Idag hade ja Kameran med mig.... =()










Stora syster & Hennes Bianca!!!








Jack med Sin Moppe!!!








Min Bästa Älskade Mamma!!! Du är BÄST!!!!




Anders Nya Bil... SJUKT snygg Sjukt Snabb!!!




20 "


Nöjd Nea som fick åka med Kusinen...


& med sina NYA skor...






Jack & Biancas Pappa Anders


Anders Nya bil va en UPPLEVELSE att åka,,,, det va Lixom jämförbart med Fritt Fall De pirret som blev i magen Då han gasade på.... WIIIiiiiIIIII skit kul.... men Djävlar va Jag höll i mig!!! hahaha

Nu ska vi knoppa Hus fix hela Helgen & det är ju Valborg i morgon... så vi tar med Ungarna till Nån brasa & KikaR!!!!

Puss på ER
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0