uppdatering...

Igen Nu va de ett tag sen jag Bloggade,,, dock som vanligt en del Mobilblogg har de Blitt!!
Dagarna FLYYGER iväg...
I helgen har vi hunnit med lite Plock på Tomten Jag hade bästis med barn här på Lunch och Jag har återigen HAND Tvättat Min bil SÅ nu är den SÅÅ fin In & Utvändigt,,, SKÖNT,,,,

Hjärtat skulle Montera Baslåda så jag & Tjejerna KAn spela ÄNNU högre Men det hanns Inte med..
Hihih Jag Bara ÄLSKAR att spela Hög musik Sjunga & Köra bil,,, kan göra de hur länge som helst... =)
Och mina Barn är Lika Vi Spelar JÄMT & sjunger,,, =) just nu Mest In The Club med Danny eller Saades Popular haha

Igår va jag SÅÅÅÅÅ trött då Klockan ringde jag va Lixom Halvsovandes Hela dagen såå skum känsla.... =/ & illamående Precis HELA dagen
Så när jag kom hem fixade ja Middag Daniel tog disken sen la jag Mig & SOV somnade 8 såå skönt Idag känner jag mig Lite Piggare ska ta Vitamin Och en Berocca Boost Fasen kan se vara LCHF som gör mig så Trött??? 
Dom som vet Säger de... men ska de vara Så här Orkar man ju Inte hålla på... Tur att de ine är VAJE dag Än så länge.,, Lite Ont i magen Idag Åsså,,, Fasen Men men .. 

Ni undrar väl hur de går med denna Diet??
Första veckan -3,6
Andra veckan +1,2 (kroatien med all mat & dryck även om jag TÄNKTE mig för så va de svårt,,, )
tredje veckan -1,6 så ja blev ju av med Kroatien Kilona,,, =) så nu Nya Tag,,, det Funkar verkligen,,,,

I går gjorde vi SÅÅ GOD mat!!!!
Lägg 4 lax fileer i en Ugnsform salta Peppra
& häll på massa Riven ost Helst Västerbotten
Koka En stor burk cremefraiche med 3dl grädde & en Grönsaksbuljong tärning
Jag hade vitlök & dill i åxå,,,
Då detta kokats så buljongen löst sig slå de över fisken & lägg i några Broccoli knytten..
In i ugnen 200 grader i 30 minuter till de fått färg & fisken är Genomkokt!!
SUPERGOTT vi hade Blommkål till!!!

 



Jag har sjukt Ont i halsen åxå & känner mig lite Snorig så de kan ju vara därför jag är så trött...
FAN vi ska ju ha VÄRSTA CLASSE festen på Torsdag så HÄR ska Kureras...=) för den Missar man INTE för ALLT i värden... =)

Idag ska barnen vara Påsk kärringar på Dagis... =) så nu ska de Bytas Om & Målas,,, HIHI
Ida har Påsk förklädet Farmor sydde till Linnea då hon va 2 hahah Lite Kort men va fan för Ett par timmar duger de.,,

Ikväll ska jag till Mikaela & snygga till Mina Naglar,,, YAY Ska bli Najs,,,,men fasen va jag e nöjd och de sitter som Berget!! Härligt!!!

I morgon ska de vaxas Bryn & Påsk handlas godis och lite mat,,,,även handla Snacksen till Clarre Festen!! =)
Full fart som ALLTID

Ha de Gött alla fiina!!!

PUSS
FIA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0