HELG

Uppdatering.... =)
Jobbade ju hela helgen... Känndes sisådär... eftersom jag jobbade extra förra lördagen...
MEN då man Stämplar ut på Söndagen & gjort hela helgen är de SKÖNT!!! för ni är jag LEDIG 2 WHOOP WHOOP... =)

Lördagen va de ju kräftskiva Hos Bästis Hanna & Hennes Fina Rune "MYSRUNE"... *fniss*
Bjuder på lite Bilder från denna Super trevliga Kväll... =)

Som alltid Fint Dukat!!!

















Fina Barnen


SKÅÅL








Snygga Värdinnan




Tina & Johans Fina PAJ




Therese LYX kräftor




Finaste!!!


Grannarna....


Therese


VI
















kakan sjukt GOD super Kladdig innuti..




Vi flyttade UT helt galet skönt... 20 grader vid 01.00 Härligt












Barnen somnade gott i soffan.. vi lånade en cyckel med Barnsadel & tog varsin Unge bakpå & cykclade Hem vid två tiden... Då hade TRÖTTA värdinnan sovit en stund... HAHAH
TACK fina Ni det va som VANLIGT JÄTTE kul!!!
Ni är BÄST!!!!

Söndagen bestod av jobb....Kännde mig liite sliten .... haha trots att jag inte drack så mycket...
men de gick Bra ändå,,, =)
Efter Jobbet åkte vi till Jimmy & Linda som för en Vecka sen fick lilla SÖÖÖTA Tilda... Underbart gullig liten Tjej... Vi hade med oss lite Kläder efter tjejerna som jag ALDRIG blir av med... Kanske ville dom behålla Nånting... sen hade Barnen Valt en Av Teddy kompaniets Underbara SNUTTE filtar & några nappar... =)
Vi fick gott fika & snackade lite skit....







Det va lite Tävling om VEM som skulle hålla... =)


















Underbara Lilla BEJBI... =) men NÄ inge mer här inte... skönt med större kottar nu...
MEN den känslan med Första barnet Allt är nytt.. man Bara Myser den Känslan går INTE av för Hackor... =)
Så glad för er Skull... GRATTIS igen Bra jobbat!!! =)

Då vi Åkte därifrån... Blev D skjuten med Lazer... Av polisen... på en väg som VI trodde va 50 är det tydligen Nu 40 vilket resultarade i 11km för fort Á 2400:- SURT OGILLA... men men....
Sen blev vi båda nervösa då han fick Blåsa.... =/ med tanke på Festen i Lördags,... men de va GRÖNT!! =)

Idag har jag varit Ledig... Lämnade Nea på Skolan... sen åkte jag & Ida & Handlade lite... sen hem & Mumsade God Frukost!!!=)
Va hemma Några timmar sen Hämta Linnea & kompisen Filippa på Skolan... Hon fick Följa med oss hem Idag... ÅÅ va dom va LYCKLIGA över de... Filippa är en underbar unge... HIHI många roliga Kommentarer... Och dom lekte Super Bra... =) Åt massa Lunch & Fika...
Vår  lilla Hamster Tjorven surade till då Filippa lyfte på Taket till hennes Hus... och bet till i fingret...
AJAJAJ va Lessen hon blev och jag VET hur ont de gör... =( men de gick över till sist!!!


men hon e ganska SÖT!!!


Pappa Per hämtade Filippa på Efm... (han & jag är gammla klasskompisar Jätte kul att våra tjejer leker så bra!!)

Jag fixade middag Skogsvamppanna med Färsta Tratt Kantareller... Som jag fick en Påse av Axel på jobbet... TUSEN TACK,, de va Jätte Gott... Även om jag har Svårt för den riktiga SVAMP smaken... =)
Nu är de Hårda tag... INGEN mera fest på ett tag.... =) I morgon Köper jag ett par BUNGY stavar sen kör vi... =) an dom e Dyra Men ja KÖR!!! =) där rök den SHOPPINGEN... =/

Nu ska vi Kika på Robinsson....



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0