KATALOG

JAPP idag va stora dagen KATALOGSLÄPPET... med Lite Happening....
Jag Som Ballong ansvarig... vilket är ett MYCKET viktigt UPPDRAG!!!
skötte min Post väl,,,, =) Alla Fina Ballonger på Plats... =)

Sen tog vi Fram Bosch Tassimo Kaffemaskin och Bjöd Kunderna på Kaffe & Choklad...
Marabou Varm choklad GRYYMT god..... Jo Jag sippade på EN sked... ;)
Kakor & saft åxå,, och Ballonger till Barnen...

Delade ut Kataloger med Rabattkupong till Kunderna i Gallerian.... Alltid Lika SKOJ FAST många som e skeptiska och drar sig undan.... tror att man ska SÄLJA något....
OCh den stora Överaskningen va att dom 30 Första Kunderna fick en SKRUVDRAGARE!!! =) snacka om att 90 % av dom Trodde vi Skämtade & att dom va Med i Dolda kameran... HAHAH vilka Miner...
Men det va EN bra dag!!! Jag gjorde mitt bästa vid Kaffe Bordet..... =)
Ännu en gång roligaste jobbet.... & BÄSTA kollegorna... =) hahaha Man Skrattar MASSOR Varje dag.....

Lotta & jag lunchade på Sandys... jag tog Cesar sallad SJUUUUKT god... Rekomenderas!!!! =)
Gick in & fyndade 5 par Örhängen för 100 :- på Ur & Penn... Snacka REA.... Linnea fick ett par & jag 4...
Rättvist va...

Efter jobbet Gick jag till CC:s Hudvård & Färgade/vaxade mina BUSKIGA sommar Ögonbryn....
Haha då jag gick därifrån såg jag ut som en Polsk Bordell Mamma.... Svarta Bryn ja färgen sätter sig ju runt om... Innan den tvättas bort ordentligt...
sen mitt Röda Läppstift.... så jag Gnyggade bort Läppstiftet lite snabbt haha då blev jag helt röd runt Käften såg ut som jag Tok Hånglat... VILKEN SYN:....
Camilla SKrattade & skrattade så jag Bröt på Polska & Tackade för mig...
HAHAH  det är skönt att gå till samma ställe & jag har Nästan Alltid Camilla Hon vet Hur jag vill ha de... =) och Lika Nöjd Varje gång... skönt att å den Egentiden bara Ligga lyssna på Lugn Musik & Bli ompysslad....

Sen vidare til gumsbacken Mötte upp Familjen och Shoppade skor till tejejerna... Fan va deras fötter vuxit i sommar.... Linnea drar 30 nu...  och Ida 25,
 så 3 par skor... 600 Pix... TOPPEN dom slits ju som satan.... Idas andra "springskor" är så SLITNA så tårna tittar ut snart... HIHI
Mycket Nöjda blev dom...
Middagen Avnjöt vi på MC Donalds.... Och efter 2 tuggor fick jag Ångest & åt burgaren UTAN bröd...
 Funkade de åxå... ;)

Sen hem.... natta barn D cycklade en runda... FAN va Han e duktig och Sportar... Nä i Morgon Köper jag Bungy Stavarna & börjar jag åxå... ;)



FIA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hihi, känner igen den där matkulturen... Min sambo tränar ju rätt mycket och efteråt är det alltid 7 cheeseburgare utan bröd...

2011-08-25 @ 22:34:40
URL: http://Scrappingtess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0