SJUK...

Stuga Har vi Haft eller Har,,,
I går hade Nea feber i går kväll 40,3.... I morse 38.4 Sen INGE mer på Hela dagen,...

VI lämnade Ida på Dagis hon vinkade glatt då vi Åkte.... sen tog de 2 timmar och Fröken Tove ringer...
IDA har åxå feber... Bara Att hämta en trött liten tjej,.,, Hon sov hemma och bara slappade
Blev en Till vattenläcka i Nyköping så vi Är utan Vatten...
Fixade middag... som ni såg,,,
Slappar lite till med barnen sen kräks Ida ner HELA vita tyg soffan med Pastasnäckor... UUHH = TOMATSÅS.... och vi har INGE vatten....
Men men Hoppas de går bort har preparerat fläckarna med Medel... =)
& fick Nu en Anledning att Byta till de Beiga tyget som är lite mera Höst.. =)
Så i morgon OM vattnet är tillbaka blire till att tvätta soffor!!!

Men jag tror Ida kräktes bort febern för Nu är hon SJUKT pigg...
Skönt de INGEN magsjuka... de va Feber kräk...


I morgon ska Linnea skolas In på fritids.. OM hon iNTE FÅR FEBER iGEN...
Oj va hon längtar,,,,, hon ska sätta i fina Örhängen & ha Fina KLäder...
 Sommar Läxan är gjord.... Foto på henne med en Berättelse om vem hon är & vad hon har gjort denna sommar... =)

Ida har nu en massa funderingar....
"Om jag va en Stjärna skulle jag Vara uppe I himlen"...
"Om Nova & tjorven åxå va Stjärnor Kunde vi vara Tillsammans"...
Jag säger Ida Kissarna Nala & Tempelton är ju stjärnor de blir man då man dör...
"Vilken dag dör vi?? på julafton eller då Påskharen kommer"????? frågar hon,,,
Gumman Mycket funderingar nu....

Nähäpp Dags att knoppa strax... Inge trött slummrade i soffan med Ida på efm.,,, =) SKönt va de...
På onsdag börjar jag Jobba Igen,,, Kirrat Barnvakt till Ida !!!
Det ska bli SKOJ,,,, Saknar ALLA!!!
Det som är Tristast är att ALL solbränna bara är BORTA nu...
BLÄÄÄ ska ju fan synas att man Haft semester känner jag... Men Men....
Ska inte sola en massa solarium,,, Även om man känner sig Tusen gånger frächare då,,,
Men Nä jag Stålsätter mig... SOLOREKTIKER som man ÄR 
Får väl Kleta Brun Utan sol istället... HAHA


FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas Nea é frisk för fritids, det e ju så spännande.

N skolades in där förra veckan hon var mallig för hon lekte med en tvåa hihihihihi

Idag ska hon gå där på "riktigt" ingen inskolning, ahhhhhhhhhhhh på tors börjar hon 0:an här

krammmmmmmmmmm

2011-08-16 @ 08:34:17
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Kajza

Åh oxå solorexi.... Hmmm tänk om man kunde spara solljuset på burk el nåt o ta fram så man blir sommarfräsch.... Hahaha fast det är ju det solariet är haha... Men får nog bli lite sånt för mig under hösten då denna sommaren varit rätt kass här plus att jag ju jobbat hela sommaren... Nu är det ju ingen ide får nog inte plats i solariet med magen..... Hahaha.... :)



Kram på dig

2011-08-16 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0