SÖNDAG

Började Lördagen med att Mamma Hämtade barnen & åkte till Junibacken i stockholm de hade varit Jätte bra Ungarna Va så nöjda.. TACK mamma !!!
Jag & D tog med Fam Kjellberg i båten & drog ut på Havet Några timmar Jätte fint väder solade & slappade UTAN barn..
Sen hem... Bytte Om & drog iväg med Daniels Motorcyckel Det va Åxå mysigt!!!Även om Det inte är Riktigt Min grej att Åka Hoj... ;)

Sen va de dags för mig att ta sällis med Fru södeman och cyckla till Hanna....
Vi hade Otroligt Mysigt på Tjejmiddagen... God mat Gott Sällskap!!!





Snygga Värdinnan!!!


Ur god Förrätt!!! Haloumi i Bacon...


JAG fick Grilla för Hör & häpna Värdinnan KAN inte... =) eller ??


Asa Gott.... gratäng och Goda Korvar


Sallad














SJUUKT god efterrätt... De bästa Jag vet... CHOKLADMOUSSE.... MUMS...


FACEBOOK???







Tusen tack Alla tjejorna... MEN som vanligt Drar ALLA utom Jag & THERESE hem så Tidigt...
Trist då vi hade som Trevligast!!!
Hanna Började Gäspa och Körde hem oss vid två tiden...
Då vi va som mäst i gasen... MEn de kanske va Bäst de... för de va Lite vingligt hem på cyckeln....
Nu blir de Ändring ska nog röra om i Grytan till Nästa gång... =)
För då Är de MIN tur!!! =)

Idag har jag Varit Liiite TLÖTT... konstigt....
Fam Kjellberg kom hit Anders har hjälpt D med Altanen igen TACK TACK TAAACK... Vi åt kina mat SKIT GOTT...
Linnea Klagade i morse på Att hon frös JAPP ungen hade 39.5 i feber... skiit åxå Inte alls Pigg....
Har varvat Alvedon & Ipren idag... Nu i kväll Hade hon 40.3 SHIT.... och Klagar på Ont i Halsen & Örat... så vi Får se vad hon säger i morgon.... Om vi ska Åka till VCT.....
Hon som bara LÄÄNGTAR till Fritids på Tisdag... Bara Hålla tummarna att Det är nåt tillfälligt!!!
I morgon ska Ida börja på Dagis Linnea & jag ska Vara Hemma & Mysa....
och i morgon börjar vi STENHÅRT med LCHF igen Jag & D....
han har varit Jätte duktig nu i 2 veckor men JAG ska iaf blir av med SEMESTER FLUFFET
och Lite till... av de Mjuka som Sitter på denna Kropp...
15 kvar till Nästa Sommar.... hoppas på 10 till Jul.... Men vi får se....
Ska köpa mig Sånnadäringa bungy stavar åxå Nu Ni......

Nu sover Familjen... Jag ska Åxå Krypa ner snart....


ALLA fina jag har i Min närhet... 

FIA
 

Kommentarer
Postat av: Kajza

Åh vilken härlig helg ni verkar ha haft!!! Myspys rakt igenom! :)

2011-08-15 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0