Tjej feeeesten

Som vi hade i lördags va SJUKt skoj Lite nya tjejer jätte kul att träffa Nytt Folk,, =)
Vi surrade köpte Hämt mat, vinade surrade rökte vinade sminkade SKRATTADE och hade SKIT kul...
Gick vidare till Krogen & Dansade lite åxå.... tror att dom flesta av oss va Lite "glada"
TACK FINASTE  MY  för detta SUPER trevliga initiativ... Blir mer av dom HOPPAS jag!!! =)





GLADA Kaaaarin












En Nyvunnen Vän... ÅSA super trevlig tjej... Kände lixom att de klickade direkt!! =)





















Fina Värdinnan!!!


Japp kanske inte såå många foton... det gick inte att lägga upp mera... =( men jag hade inte så mycket heller... =)


Söndagen... va en TRÖTT dag... MEN vi hann med en massa saker... Tömde & skurade ur Poolen... så nu ska den in i Vinter förvaring... sen målade vi lite på huset där taket på altanen ska sitta... fikade med mamma & Nisse...
Som för övrigt Idag MÅNDAG åkte till cypern... LYX.... =(
Så ja En sköön söndag... ;)

Idag har de jobbats,,, upp med ungarna kl 05.45... på med kläder och stressa iväg till Skolan & Dagis.. FAn lite meckigt att lämna på två ställen.... nu måste man In med NYA rutiner...
Linnea är SÅÅÅÅ Nöjd Över sin skola & vänner Idag då jag Hämtade henne va hon med Filippa...
( Min gammla vän Jade & Min gammla klasskompis Per...) deras söta Dotter & Nea går i samma Klass..
jätte kul så dom hade lekt hela dagen sa Nea... och hon sa Ordagrant vid Middagen:
- Mamma jag är SÅÅ glad i min Nya Vän Filippa... =) hihi Söta ungar...
och Filippa hade en sån Cool skolväska Ingen ryggsäck... utan Axel väska..
 (jag hade tänkt köpa sån med tyckte hon va lite för liten)
men NÄ hon ville ha en Så jag har Beställt på Nätet.,,,

En sån HÄR.... Fin va... Hon ville ha EN Röd sa hon... =) denna blir Toppen...
Fan lika Dyr som en Adidas eller converse väska Men Sån ville hon INTE ha... =( trist dom e ju skit snygga....
Men hon får välja Själv... Vi lovade en ny väska till Förskoleklassen började... =)

Nu sover mina Små... blir Inte så mycket tid till kidsen då man Jobbar heltid...
Hemma Fem äta middag fixa lite sen i säng med Kottarna vid Sju....
I morgon börjar jag sent... (9:45)
 MEN Linnea måste ju va i Skolan kl 8... så jag Måste ändå Upp med Båda ungarna & Åka ner för att Lämna Henne.... SKÖNT när hon kan cyckla själv sen... ;)

Sist men INTE MINST!!!!

ETT STOORT STOOORT GRATTIS TILL VÄNNERNA JIMMY & LINDA SOM IGÅR FICK SIN LILLA TÖS!!!
UNDERBART,,,,, LÄNGTAR TILL MAN KAN FÅR SNUSA BEBIS... =)





Ta hand om varandra!!!!


FIA








Kommentarer
Postat av: EMMA

Vilken snygg jeansskjorta du har!

Var har du köpt den? ;)

KRAM

2011-08-22 @ 21:16:57
URL: http://emmakarin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

så mysigt med tjejerna! Filippas kommentar irekt var :

Mamma, vi måste ringa Linnea jag MÅSTE leka med henne och mamma, jag vill verkligen ha en likadan jeansskjorta som Linnea med Hello kitty på ! Så tack <3 Fia, äntligen tar hon på sig en jeans skjorta..=)

2011-08-22 @ 21:46:03
Postat av: Fia

Skjortan är Nyhet på lindex!!! ASA snygg!!!

Japp Jade Tjejerna Kommer nog Växa ihop... =)vi har ju Köpt sån Cool väska som Sessan har!!! =)

2011-08-22 @ 21:52:14
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Fia

Skjortan är Nyhet på lindex!!! ASA snygg!!!

Japp Jade Tjejerna Kommer nog Växa ihop... =)vi har ju Köpt sån Cool väska som Sessan har!!! =)

2011-08-22 @ 21:58:15
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0