BESKED

jaa Äntligen fick vi besked om Idas sjukdommar och magont... LAKTOS....
 Phew Hoppas hoppas att de inte är Nåt annat!!! men de kan Tydligen visa sig med Både feber & ont i magen.... och andra skumma saker...

Så nu tar vi Nya tag & LAKTOSFRITT.... Hoppas hoppas på Bättre dagar Framöver...
eftersom hon varit sjuk så mycket och inte mått bra har hon lixom inte hämtat sig mellan sjukdommarna...
Men nu så.....
Eller Inte... Fritids ringde idag LINNEA feber & Hängig... så BÄSTA Nisse Hämtade henne... och mormor Hade lovat att hämta Ida sen hade dom Lilla Bonus kusinen Kalle åxå... HAHA Fullt upp....

Jag jobbade sent... Hämtade barnen sen hem och Stryka Idas Lucia Linne,byte av batterier & lampir i kronan, dom ska Lussa i morgon på Stan...
Linnea ska Va med Morfar ev åker dom & kikar på Ida... =)

Jag är SÅÅ TACKSAM att jag Har en familj som Ställer upp Med Barnvakt JÄMT Vad vore mitt Liv utan er??


Nu ska jag krypa ner i sängen Upp tidigt I morgon & Lämna Barn...

SAKNAR min D som Jobbar borta... =(



FIA

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att äntligen få besked. Nu kan ni ju enkelt välja bort laktosen.

Trist men små sjuklingar hela tiden ju! :( Hoppas dom blir pigga snabbt!

2011-12-14 @ 21:49:17
URL: http://aderia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh va skönt att ni vet vad de berott på iaf



Visst é familjen guldvärd

kram

J

2011-12-14 @ 22:40:12
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0