DOFT???

nää INGEN smak eller doft har jag fått tillbaka Ännu... =( förbannade förkylning 
I går jobbade jag Några Timmar sen hem byta Om hämta D & vidare på julbord med hans Jobb... mycket "god"mat tror jag... =/ kände ju INGENTING SATANS trist....
Men de va trevligt TACK för DE!!!

Sen vidare till Hans Lillebror på efterfest... Jätte trevligt Bra musik snack & dans... MEN eftersom Julbordet började kl 13.oo och de börjades festa då... (inte ja jag körde) så va de Mycket gäspande kl 22.oo så vi Åkte hem då SKÖNT att komma hem i tid... Jag skulle ju Jobba idag så de va Lika bra de.. =)

Så jobbat idag MASSOR med kunder... Jätte Kul... Dock LIITE kaos... HAHA Nån hade ställt om Klockan på vår "utropare" så kl 13.50 ropades de ut att VI STÄNGER om 10 minuter Varpå kunderna blev Lite Stressade...
Mattias ropade ut ett nytt med att detta inte stämde... så inom loppet av 10 minuter hann de ropas ut både vi stänger meddelande Och mattias röst Vi stänger inte...

 HAHAHA men till sist fick JAG fram vad felet va och klockan va ju som sagt FEL ställt två timmar... =)
HAHA och de roligaste MAGNUS låste in sig själv i säkerhets rummet!! HAHAHA guud va vi skrattade... =)
Men de blev ett lyckat slut då han kom på Varför... och tog sig ut på egen Hand... =)

När jag kom hem va de lite middag sen Till barnens FÖRTJUUUSNING... skulle vi baka Pepparkakor... =)
Det gick fin fint till sist... =) massa kristyr & strössel i hela köket men klart kul för barnen... =)

Litet Filmklipp På denna kväll... =)







Nu sover alla... =)
Jag Har ledig dag i morgon ska riva fram Lucia Kläderna till ida som har Lucia på dagis På tisdag... =)

Ha en SKÖN söndag vad som är kvar av den... & en Mysig 3:dje Advent....





FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0