Härliga Helg....

OOO va Härlig helg vi haft... Slappat men ändå Gjort en massa Nytta...

Känns Bra Trots Skadan i Gillestugan... =(.. d ringer försäkringsbolaget i Morgon...

Idag har vi Hunnit med massor... Hela Familjen Vakna & Ätit frukost kl 07.00 HAHA galet...
Vi har klätt granen och Myst,,,
Plockat lite Handlat Slog ett slag För Miljön....
Pantade ALLA burkar/flaskor vi hade hittat i Källaren... VIPS 250:- + HAHA tack för de...
Trimmat Novas Tassar/Öron & ett Bad på de.. Nu ser hon ut som en Hundvalp & Doftar Gott!!!
Tog en Fika Hos Morfar och Sen slappa....

Nu sover Familjen Jobb,skola/dagis i morgon....jobb två dagar till SEN Jul ledig SÅ skönt!!!

Nu ska Jag poppa Popcorn för kl 21.00 är de E.T. på Tv4 Film... ÅÅ underbar Film,.,,,
Jag hade ett mjukdjur i skinn som va E.T då jag va Liten...
Som jag Hade sönder SÅÅ synd Hade varit kul att Ha kvar....

Nåja Kika på FIlmen ska jag GÖRA....




Undrar Om den Går att Få tag i med Svensk Dubbning... Kanske Linnea vill se... =)

OO för er VETSKAP, Hela NÄSTA vecka har STAN öppet till 19,00 Bara att Julshoppa!!! =)

I morgon Kväll ska jag Till Bästis på Den årliga Supermysiga Julklapps Leks Myset!!! ska bli Super kul med Trevliga Tjejjor och Tävling... =)
Hanna Brukar ALLTID göra de Så mysigt & Fint!!!

Sköt Om er


FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0