HIHIHI

Idag har de varit 100 % hela dagen... =) SOM alltid...

Åt frukost tillsammans... för D & ida skulle in till Barn... jo de stämmer han ringde & jagade på och ifrågasatte tiden vi skulle få inom 12 veckor... VIPS fanns en tid redan i dag!!! =)
Det hade gått jätte bra tagit en massa Blod prov & remiss till Rönken....Så nu händer de saker... SKÖNT kanske vi kan få bukt på hennes Sjuka hela tiden....

Jag åkte med Linnea till skolan va med henne en stund sen va de dags att Gå på FÖRSTA beösket hos skol syster... =) ASA spännande...
Vägde mätte pratade Hon Syster va TOPPEN mysig...
Kollade hörsel,,, liite Dåligt med den "hörselkurvan" tydde på förskylning ... så de blir en NY efter Jul...
Synen Mindre bra... lite sämre syn på HÖGER öga....så en remiss till ögon är på Väg,,, får vi se vart detta Hamnar...

Sen Hände en SÅ kul grej... Va jag Skrattade då jag Tänkte på de... =)
Syster frågade linnea en massa saker... sen frågade hon:
Linnea vad är din ÄLSKLINGS mat??
-FISKBULLAR säger Linnea...
Ni skulle sett Hennes MIN... HAHHA FISKBULLAR??? är de din bästa mat??
- JA säger Linnea... =) HAHAHAHAHAA
OJ Då nästan alla barn säger pizza,Pannkana,tacos... Jag har ALDRIG hört nån som säger Fiskbullar...
HAHA GUUD va kul de va...
Hon tittar på mig & säger DÄR har ni lyckats Fiskbullar är NYTTIGT!!! =)

Så JA HÖRRENIIII det är INTE så illa med FISKBULLAR & Gott är de ju åxå.... =)


På jobbet idag En hel del fart... efter jobbet Dags att Träna sen hem äta mat Ladda en maskin tvätt, en dusch och NU DH... och Slappa i soffan...

Vet NI... jAG HAR ONT I HALSEN IGEN FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN,,,
Har INTE tid att bli sjuk.... Träningen går så Bra nu och jobbhelg & julbord med Daniels jobb på Lördag...
Så jag Har gurglat saltvatten Ätit esperitox och Druckit te....

Ska Efter DH krypa ner i sängen Hoppas på Att detta Är BORTA i morgon...


FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0