Julklappslek.....

Jag fotade lite Hos Hanna då vi hade Årliga julklappsleken...
Den har ju Pågått i Många år 7 typ... Underbart Kul!!!

Hanna har alltid haft den hos sig... och hon gör de TOPEN mysigt Varje år....
TACK BÄSTIS du är Toppen!!!

Fina Dukningen Som vanligt....






emelie som skulle knoppa över hade fått en liten trevlig Hälsning på sängbordet... =)


Alla PAKET




Hannas Armband Hon fick av mig... SÅÅ fint... och pengarna går till Barncancerfonden.... (tror ja de va) jag ska köpa mig ett Åxå... =) Finns på Ur & Penn i olika färger...




Bästis & Jag!!!


GODIS




















  

  

  

Jag va JÄTTE nöjd med mina "vinster"


ja som ni ser hade vi SKIIT kul!!!! =)

Här är Även en Film... =)






Idag Har jag varit På "salong" CC Hudvård och vaxat Ögon brynen ja lite färg åxå.... barnen va Hos Morfar....
Sen hem så Kom Anna med Barnen & fikade... Ida och Linneas dagis/skol kompisar... dom tyckte de va jätte Kul,, och Vi mammor Snackade skit... Jätte trevligt....

Morfar hade gjort Pannkaka på Laktos mjölk till Ida... men missat att byta ut Margarinet han stekte i... Så nu ikväll har Ida Pruttat & Pruttat.. Om de beror på de... Men Jisses sicka Gaser...

Själv är jag Lite Illamående.... tog precis en samarin.... INTE MAGSJUKA TACK....

Nu ska vi Slappa I morgon ska D jobba en stund sen ska vi handla Julmat.... Jag ska Shoppa till jobbet åxå ska ju in dit och Äta frukost på Fredag... lovat att ta med Grilljerad skinka... =) MYSIGT....



Linneas Underbara Hjärta Hänger fint i granen....







Ta hand om er.....



FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

önskar er en fantastisk jul

kraaaaaaaaaam

2011-12-22 @ 21:45:05
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0