*JULLEDIG!!!!!*

ÅÅÅÅ JAAA ÄNTLIGEN!!!!
Nu är jag julledig till Tisdag SÅ underbart Njuta Med min Fina Familj & Bara VA!!!!
Ingen stress ALLT är Klart Utom lite Mat...
Idag kommer Jenny och Julstädar!!! SÅÅ SKÖNT!!!!
Jag ska in till Stan & Snygga till MIna Buskiga Ögonbryn... ;)
På efm KOmmer Anna med Barn på Fika....
 Till Idas FÖRTJUSNING... hennes Bästa vän EMMA från dagis KOmmer ju!!! OO va hon TJATAR!!! =)

Härligt Känner mig Verkligen som en Lyx hustru Då jag ligger på salongen & får Bryna Vaxade blir Huset Städat...och pappa/alice är barnvakt & kirrar Pannkana (laktosfria)
 HAHA UNDERBART ja gillart!!! =)

Julklapparna Inslagna & klara.... Väntar på mina grejor från Kina.... De tar TIID kan bli nån Julklapp som kommer på Efterkälken.. =)

Ha en Fin fin Dag alla Ni!!

Bjussar på en Liten Film sen i morse Barnen Hade disco D har satt upp Discokulan på Linneas Rum... LYX... =)



& till Mammans Lycka Sätter Ungen Så klart på MJ... =)
Dock har hon ingen skiva med Justin Beiber.... Hennes Favvo.... men de kanske tomten Kommer med... ;)



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0