PEPPARKAKOR...

Idag har Linnea & ida varit med Farmor & Farfar & bakat Pepparkaks hus...
D & jag Har rensat i Källaren Vi tänkte ju Göra sovrum där nere....
OJOJOOOOJ va skit man sammlar på sig vi fick ihop en HEL kärra med skräp,,, varav 2 videos,3 halva stereos,4 gammla stora data skärmar och 2 gammla skrivare,,, HAHAH ja och en massa mer...

Ida ringer efter nån timma & ville HEM... så D hämtade henne...
HIHI mammiga Lilla Skrutt Hon Va längtig efter mig sa hon... och tjaaaa hon är INTE lika Pysslig som Linnea är Just Nu...
En liten film på resultatet GALET fint...
Stall, Utedass,Hus med Gelantin Fönster Hundkoja och Lastbil.... MED Belysning....



Fint va.... =) Jo farmor Hon kan Hon.... =)

Då jag & D höll på I källaren Hittade vi nåt sååå DJÄVLA tråkigt!!!! FUKT... HELVETTE...
Vi har Inte TID eller pengar till att Åtgärda detta NU... HELVETTE... GOD JUL då =(

Och Ja de kan vara en bidragande orsak till att vår Lilla IDA är sjuk så OFTA... =( måste ringa barn & be att få ta Fukt test på henne.... för att va På säkra sidan... STACKARS....
Men vi ska INTE måla Fan på Väggen Ännu...
Men klart TRIST att detta Händer vi som har dränerat & Allt.... SKIT åxå.....

Som jag Skrev för ett Tag sen....Allt känns så Bra att Man bara Väntar På krasch... DEN KOM NU!!! =(
Stackars Min D han har så Mycket Just nu och så detta på Allt.... =(

Idag har de Snöat/regnat... men Nu snöar de & de är LIITE kallare ute så de börjar att Ligga kvar på marken... MYSIGT.... även om vi vet att vi Inte kommer att få en vit Jul iår så är de Mysigt ett tag iaf...

Nu ska vi Slappa I soffan...



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0