UURK

Ja FII SATAN va jag Känner mig Uppblåst/fet/utan karaktär & allmänt Ofräsch.... SATAN WHY... man Bara äter & dricker under Julen... USCH.....
HOHOO Min Karaktäär Vart blev du av??
Nya taG & ett pass på Gymmet I morgon Så får de bli... =)

Vi har iaf haft en Mysig jul trots DÅLIG julstämmning...
+8-11 grader varmt... och de Spirar I rabatten... HELT galet....

Vi firade jul hos oss med daniels familj och Min... Jätte Mysigt TRÅNGT men de gick vissa fick sitta I vardagsrummet.....
Tomten kom... Linnea fick PANIIK blev jätte lessen... HON???
Kom mormor vi låser in oss i Badrummet sa hon HAHA men den gick de bra... dom va såå Spända HELA dagen och då vi skymtade hans Fackla i skogen brast de för henne... =) dock bara första 5 minutrarna sen hjälpte hon till att Läsa... =)
Ida stod på Huvet i Tomte säcken... =)
TACK TOMTEN ( Grannen micke) du är TOPP som Alltid!!!








































Lite foton från Vår Julafton.... Barnen Va nöjda fick lite saker INTE för mycket & inge onödigt!!! perfekt...

Juldagen firade vi hos mamma & Nisse med min syster & hennes barn .... Där åxå JÄTTE mysigt,,,
Annan dagen fika med trevliga Vänner... =)

Idag har jag Jobbat... det är SKÖNT att jobba igen... har ju varit lediga några dagar och Tja man Klättrar på väggarna även om de finns att Göra...

Jag tog en sväng på lunchen Tänkte Kika på rean... MEN SHIIIIT va folk och dom är som GALNA... =( Köer ÖVERALLT låånga som satan.... folk som river & sliter,,, UUHH så jag gick tebax till Jobbet tog en kaffe & slappade...
MEN jag Fyndade på Åhlens då jag slutade idag...
CLEANS Warm cotton Hudcreme för 129:- HELT galet Billigt Kostar ju 285:- annars ..
SÅ ja DE va FYND!!! =)
Ska nog köpa mig en till Medans de fottfarande är rea för Cleans produkter är ju GREAT!! =)

Nä Nu sover familjen jag ska åxå försöka få nån sömn... dessa två nätters STORM som varit har ju Lixom Hålli mig vaken... =/



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0